Nvidia predstavila nove alatke za razvoj igara

Nvidia je predstavila tri nove softverske alatke za koje se nada da će ubrzati razvoj budućih igara. Radi se o PerfHUD 6, FX Composer 2.5 i Shader Debugger softverskim alatkama, pri čemu je samo poslednji neophodno platiti u slučaju komercijalnog korišćenja. PerfHUD 6 služi za debagovanje i analizu performansi u

Nvidia je predstavila tri nove softverske alatke za koje se nada da će ubrzati razvoj budućih igara. Radi se o PerfHUD 6, FX Composer 2.5 i Shader Debugger softverskim alatkama, pri čemu je samo poslednji neophodno platiti u slučaju komercijalnog korišćenja. PerfHUD 6 služi za debagovanje i analizu performansi u DirectX 9 i 10 aplikacijama, FX Composer 2.5 je integrisano razvojno okruženje koje nudi brzo kreiranje efekata u realnom vremenu, dok je Shader Debugger aplikacija koja pomaže debagovanju i optimizaciji šejdera napisanih pomoću HLSL, CgFX i COLLADA FX Cg softvera za DirectX i OpenGL. Više informacija možete pronaći na specijalizovanoj sekciji Nvidia sajta.

Izvor: Nvidia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi