Popularnu onlajn igru Wordle kupila je kompanija The New York Times. Tajms je objavio da je postignut dogovor za sumu „sa niskih sedam cifara“ i odražava sve veći značaj igara kao što su ukrštenica i Spelling Bee, jer kompanija pokušava da dobije 10 miliona digitalnih pretplata do 2025.Wordle je počeo da stiče popularnost još u novembru sa samo 90 korisnika, a sada ga igraju milioni dnevno – neki su ga čak uporedili sa Omikronom, pošto se brzo širio i veoma je lako zaraziti se njime.Igra se igra na onlajn i omogućava vam da delite svoje dnevne rezultate sa šarenim kvadratićima, te je upravo do deljenje korisnika na društvenim mrežama doprinelo njegovoj popularnosti.New York Times nudi digitalne pretplate počevši od 0,25 USD nedeljno. Kupci mogu da plate mali iznos dodatno da bi imali pristup drugim igrama kao što su Spelling Bee, Letter Boxed, Tiles, i Vertex.Kompanija je obećala da će Wordle za sada ostati besplatan i da će korisnici moći da zadrže svoje rezultate u igri i nakon kupovine, piše GSM Arena.
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Ostani u toku
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.
- Nauka i tehnologija
- 2 min
Zaboravite Maska i kinesku dominaciju, istrošene baterije posadite u zemlju i napravite gorivo
Austrija pretvara stare baterije u čistu energiju: Revolucionarno otkriće iz Beča može promeniti svet
- Biznis
- 2 min
Najnovija odluka kompanije Sony, postavlja Samsung kao jedinu kompaniju među Android proizvođačima koji svoje telefone proizvode samostalno
Sony prestaje da proizvodi sopstvene telefone i prepušta kompletnu proizvodnju drugim kompanijama, uključujući i flagship modele
- Softver i servisi
- 3 min
SEO je mrtav, tvrdi Google
Od sada je sve u rukama Google veštačke inteligencije, a klasična SEO strategija pretrage više ne važi
- Uređaji
- 2 min
Zaboravite pirinač, Apple i Samsung otkrivaju kako zaista treba sušiti telefon
Ako vam telefon upadne u vodu, izbegnite pirinač, Apple i Samsung savetuju efikasnije i bezbednije načine sušenja bez oštećenja uređaja
- Biznis
- 2 min
Sve zbog jednog šrafa ili zašto Apple definitivno neće proizvoditi iPhone u SAD-u
Mogući Apple planovi o premeštanju proizvodnje iPhone-a iz Azije u SAD ponovo padaju u vodu i to verovali ili ne, zbog jednog sićušnog, ali presudnog tehničkog problema: šrafa
- Pametni satovi
- 16 min
Huawei Watch 5 recenzija - Unapređen u svemu
Huawei Watch 5 dolazi sa novitetima koji ga u određenim stvarima čine trenutno najnaprednijim Huawei satom. O čemu se radi, pročitajte u našoj recenziji.
- Periferije
- 15 min
Canon EOS R50 V recenzija - Bez alata nema (internet) zanata
Canon EOS R50 V je povoljno i kompaktno rešenje za profesionalni video i fotografiju. Kako radi i šta sve nudi, pročitajte u našoj recenziji.
- Televizori i monitori
- 10 min
Anker Nebula Capsule 3 recenzija - Prenosni projektor, ali i puno više od toga
Ankerov Nebula Capsule 3 prenosni projektor je i mnogo više od toga, koristan za praktično svako mesto i upotrebu. O čemu se radi, pročitajte u našoj recenziji.
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.