Popularnu onlajn igru Wordle kupila je kompanija The New York Times. Tajms je objavio da je postignut dogovor za sumu „sa niskih sedam cifara“ i odražava sve veći značaj igara kao što su ukrštenica i Spelling Bee, jer kompanija pokušava da dobije 10 miliona digitalnih pretplata do 2025.Wordle je počeo da stiče popularnost još u novembru sa samo 90 korisnika, a sada ga igraju milioni dnevno – neki su ga čak uporedili sa Omikronom, pošto se brzo širio i veoma je lako zaraziti se njime.Igra se igra na onlajn i omogućava vam da delite svoje dnevne rezultate sa šarenim kvadratićima, te je upravo do deljenje korisnika na društvenim mrežama doprinelo njegovoj popularnosti.New York Times nudi digitalne pretplate počevši od 0,25 USD nedeljno. Kupci mogu da plate mali iznos dodatno da bi imali pristup drugim igrama kao što su Spelling Bee, Letter Boxed, Tiles, i Vertex.Kompanija je obećala da će Wordle za sada ostati besplatan i da će korisnici moći da zadrže svoje rezultate u igri i nakon kupovine, piše GSM Arena.
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Popularna onlajn igra Wordl postaje deo Njujork tajmsa
Eto šta ste uradili