Kompanija Netflix ima najpopularniju streaming platformu na svetu i, do sada, beležila je jedino uspehe. Svake godine u svakom periodu ova kompanija je dobijala nove korisnike i dodatno pojačavala svoju poziciju na tržištu. Međutim, vetrovi promene došli su i do ovog giganta i, po prvi put od kada je stvorena, kompanija Netflix suočila se sa padom broja korisnika tokom prvog kvartala tekuće godine.Tokom ovog poslovnog perioda, kompanija Netflix predviđala je da će dobiti 2.5 miliona novih korisnika. Umesto toga, ona je izgubila 200.000 korisnika, što je takođe dovelo do pada vrednosti deonica ove kompanije za preko 25%, iliti oko 40 milijardi u vrednosti. Jedan slobodni pad za koji, za sada, nije sigurno kada će se završiti.Neki bi prokomentarisali da im je drago zbog ovakvog poteza i svakako bi imali razloga za to. Nekada, deljenje naloga bilo je normalna pojava, ali kako je kompanija Netflix ipak u ovom poslu zbog novca, trude se da tome stanu na put.Pored toga, primećena su i prva poskupljenja usluga ove kompanije na severnoameričkom kontinentu, pa je očigledno da korisnici stvarno nisu zadovoljni u kom smeru se ova kompanija kreće. Na kraju, neki bi ovaj gubitak korisnika doveli u vezu i sa rastućim brojem SJW sadržaja koje ova streaming platforma proizvodi, ali mi stvarno mislimo da je to niti slučaj niti da je takvim konstatacijama mesto u jednoj ozbiljnijoj analizi stanja kompanije kao što je Netflix.
Pogledajte još: Netflix predstavlja novo dugme „Dva palca gore“ za bolje preporuke
U poređenju sa istim periodom prošle godine, dakle prvim kvartalom, kada je ova kompanija privukla novih 4 miliona korisnika, ovo je ozbiljan pad. Pored toga, politički potez ove kompanija da ukine svoje usluge u Rusiji zbog trenutnog ratnog stanja u Ukrajini takođe nije donela mnogo toga dobrog u vidu novih korisnika. Pored toga, procene ove kompanije govore i o gubitku 2 miliona novih korisnika tokom sledeća dva meseca uprkos novim sezonama popuarnih serija kao što su Ozark i Stranger Things, javlja Rojters.Sada, čini se da se panika uvukla u redove pa se radi na novim i jeftinijim rešenjima koja bi sadržala oglase. Dakle, em platite za Netflix, em imate oglase. Dvostruka dobit za Netlifx, ali i veliki gubitak za korisnike. Nama se ovakve stvari ne dopadaju, a ubeđeni smo i da korisnici dele naše mišljenje, pogotovo u Srbiji, gde su usluge poput Netflix-a još uvek luksuz.
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Prvi problemi za Netflix, korisnici beže
Nakon 10 godina rasta, najpopularniji streaming servis na svetu, Netflix, izgubio je korisnike i vrednost deonica