Oglasi
Iako korisnicima možda ne nedostaju oglasi na Google Plusu uopšte, posebno ciljani oglasi se pojavljuju u bočnoj traci na Facebook-u – a prihod je prihod. Google sada već propušta ozbiljne prihode jer ima više od 20 miliona korisnika. Međutim, neprikazivanje oglasa za vreme probnog perioda je razumljivo pa se tako očekuje da se pojave kada Google Plus zvanično debituje.
Označavanje fotografija
Iako je označavanje fotografija predstavljeno nedavno kao moguće narušavanje privatnosti, to je i dalje najefikasniji način da se prijateljima i svojim kontaktima pusti informacija kada su se pojavili na fotografijama korisnika.
Igre
Google već radi na pravljenju igračke platforme i pokušaće da privuče programere koji nisu zadovoljni sa uslovima na Facebooku, ali toga nema još uvek pa tako ostavljaju fanove Farmville ili Scrabblea sa jedinom mogućom opcijom, a to je Facebook.
Događaji i rođendani
Trenutno, Google Plus ne nudi mogućnost da organizuje događaje, a ova karakteristika je u širokoj upotrebi na Facebooku. Događaji su društveni pa tako i treba da budu deo društvene mreže. Pored toga, procenat Facebook korisnika koji su izbegli neprijatne razgovore zbog Facebookovog podsetnika za rođendane je ogroman.
Izvor: All Facebook