Šef marketinga Microsofta: otišli smo predaleko sa agresivnim nadogradnjama na Windows 10

Microsoft je često bio kritikovan zbog načina na koji je nudio besplatnu nadogradnju na Windows 10, a neki korisnici su se žalili da im je novi sistem instaliran na računaru iako su to odbili

Microsoft je često bio kritikovan zbog načina na koji je nudio besplatnu nadogradnju na Windows 10, a neki korisnici su se žalili da im je novi operativni sistem instaliran na računaru iako su to odbili. Poseban trenutak kada su podstaknute te kritike je kada je Microsoft promenio naviku X tastera u Get Windows 10 aplikaciji, jer njegov pritisak više nije prekidao nadogradnju već je ignorisao podešavanja i pripremao instalaciju u pozadini.
Kris Kaposela, šef marketinga u Microsoft-u, rekao je u najnovijoj verziji emisije Windows Weekly da je to bio trenutak kada je kompanija otišla zaista predaleko. On je istakao da je prošlo dve nedelje od trenutka kada su korisnici počeli da se žale do trenutka kada je zakrpa objavljena, i da su one bile zaista bolne.
“Znamo da želimo da korisnici pokreću Windows 10 iz bezbednosne perspektive, ali moramo da pronađemo pravi balans gde je granica agresivne kampanje” rekao je on.
Podsetimo, Microsoft je ponudio Windows 10 kao besplatnu nadogradnju tokom prve godine dostupnosti za sve korisnike Windows 7 i 8.1 operativnih sistema, ali je tranzicija bila moguća samo uz aplikaciju nazvanu Get Windows 10.
Nova verzija Windowsa 10 donosi značajna poboljšanja za Windows Defender
 

Izvor: Softpedia
Pozivamo vas da pratite naš Windows 10 hub sa najnovijim i najsvežijim informacijama o novom Microsoftovom operativnom sistemu!

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi