Šef Windowsa kaže da Microsoft ne napušta potrošače u korist poslovnih korisnika

Kao deo Microsoft-ove tranzicije na "prvo mobile, prvo cloud" kompaniju, izgledalo je da softverski gigant napušta potrošače i u fokus stavlja poslovne korisnike

Kao deo Microsoft-ove tranzicije na “prvo mobile, prvo cloud” kompaniju, izgledalo je da softverski gigant napušta potrošače i u fokus stavlja poslovne korisnike više nego ikada. U novom intervjuu šef Windowsa Teri Majerson poručuje da to uopšte nije slučaj, i da Microsoft nije promenio fokus, jer su potrošači i poslovni korisnici jednako važni za kompaniju i danas.
“Nisam siguran zašto bismo mi odavali takav utisak? Mislim da jeste istina da smo veoma ozbiljni u pogledu kompanija kao klijenata, ali smo podjednako ozbiljni i u pogledu korisnika,” rekao je Majerson. Rukovodilac Microsoft-a je priznao da su se kompanijine ambicije u oblasti poslovnih korisnika povećale u poslednje vreme, i da je to razlog zašto je postala sve aktivnija na tom tržištu. No, to ne znači da potrošači više nisu prioritet, poručio je on.
U stvari, sve investicije koje Microsoft pravi jesu investicije u proizvode koji se mogu koristiti i kod kuće, pretvarajući sve u lično iskustvo, što je živi dokaz da je kompanija i dalje opsednuta potrošačima. Microsoft je takođe u poslednje vreme bio veoma ćutljiv kada je u pitanju mobile, pa je to dovelo do brojnih špekulacija o ukidanju Lumia brenda.
Google Chrome se na Windowsu učitava do 15% brže, zahvaljujući Microsoftu
Izvor: Softpedia
Sve informacije vezane za Microsoft, možete pogledati na našem Microsoft hub-u 
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi