Šef Windowsa kaže da Microsoft ne napušta potrošače u korist poslovnih korisnika

Kao deo Microsoft-ove tranzicije na "prvo mobile, prvo cloud" kompaniju, izgledalo je da softverski gigant napušta potrošače i u fokus stavlja poslovne korisnike

Kao deo Microsoft-ove tranzicije na “prvo mobile, prvo cloud” kompaniju, izgledalo je da softverski gigant napušta potrošače i u fokus stavlja poslovne korisnike više nego ikada. U novom intervjuu šef Windowsa Teri Majerson poručuje da to uopšte nije slučaj, i da Microsoft nije promenio fokus, jer su potrošači i poslovni korisnici jednako važni za kompaniju i danas.
“Nisam siguran zašto bismo mi odavali takav utisak? Mislim da jeste istina da smo veoma ozbiljni u pogledu kompanija kao klijenata, ali smo podjednako ozbiljni i u pogledu korisnika,” rekao je Majerson. Rukovodilac Microsoft-a je priznao da su se kompanijine ambicije u oblasti poslovnih korisnika povećale u poslednje vreme, i da je to razlog zašto je postala sve aktivnija na tom tržištu. No, to ne znači da potrošači više nisu prioritet, poručio je on.
U stvari, sve investicije koje Microsoft pravi jesu investicije u proizvode koji se mogu koristiti i kod kuće, pretvarajući sve u lično iskustvo, što je živi dokaz da je kompanija i dalje opsednuta potrošačima. Microsoft je takođe u poslednje vreme bio veoma ćutljiv kada je u pitanju mobile, pa je to dovelo do brojnih špekulacija o ukidanju Lumia brenda.
Google Chrome se na Windowsu učitava do 15% brže, zahvaljujući Microsoftu
Izvor: Softpedia
Sve informacije vezane za Microsoft, možete pogledati na našem Microsoft hub-u 
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.