Snapchat kreatori sada imaju novi način zarade, stigla je nova vrsta reklama

Prihod koji se generiše kroz "mid-roll" će se deliti između kreatora i same kompanije

Snapchat je omogućio kreatorima sadržaja novi način zarade. Naime, kompanija je uvela takozvane “mid-roll” reklame koje će se prikazivati između story objava. Prihod koji se generiše na ovaj način če se deliti između kreatora i same kompanije.Za sada mogućnost da na ovaj način dolaze do zarade, imaće samo korisnici sa statusom “Snap Star”, tj. kreatori ili poznate ličnosti koje imaju veliki broj pratilaca.               “Story objave ruše barijeru između kreatora i korisnika, i mi verujemo              da će uvođenje reklama pomoći svima da lakše dođu do željene zarade.”Ova mogućnost je trenutno u fazi beta testiranja, ali po saznanjima koja imamo, način na koji radi mogao bi biti sličan prikazivanju reklama u kategoriji “Discover” kod videa.Kako piše Neowin, reklame poput ovih nisu jedini način na koji kreatori dolaze do zarade. Platforma takođe novčano nagrađuje kreatore koji snimaju “snepove” u kategorijama “Spotlight Snaps”, “Gifting “ ili “Spotlight Challenges”.
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi