Kompanija Meta najavila je nove i drastičnije korake u cilju vraćanja Facebook-a njegovoj „prvobitnoj svrsi“ i čišćenju korisničkog interfejsa od bespotrebnog sadržaja koji samo smeta i nervira korisnike. Nakon što je u SAD nedavno uvedena nova tab sekcija „Prijatelji“, koja izdvaja objave stvarnih prijatelja, sada je u fokusu borba protiv spam objava i komentara koji kvare korisničko iskustvo.
Prema saopštenju, Facebook planira da strože reguliše naloge koji manipulišu algoritmom tako što objavljuju predugačke postove sa previše oznaka (hashtagova), kao i naloge kod kojih slike i opisi nemaju nikakvu međusobnu vezu. Takvi nalozi će biti sankcionisani ograničavanjem vidljivosti sadržaja (samo za pratioce), gubitkom prava na monetizaciju, a u nekim slučajevima mogu biti i potpuno uklonjeni sa platforme.
Pored objava, Meta se sada okreće i spam komentarima, naročito onima koji su preplavili mrežu sa objavama reklama ili besmislenim porukama. Da bi se lakše identifikovali i uklonili takvi komentari, Facebook trenutno testira novu funkciju, strelicu nadole u okviru komentara. Korisnici će pomoću nje moći anonimno da označe komentar kao „bezvredan“ ili „neinformativan“.
Ova funkcija je trenutno u fazi testiranja, a Facebook još uvek nije otkrio kada će i da li će biti globalno dostupna svim korisnicima, prenosi LTN.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji