Spam komentari baš smetaju i nerviraju, Facebook testira novu „strelicu nadole“ za borbu protiv beskorisnih sadržaja

Facebook najavljuje novu funkciju za prijavu beskorisnih komentara i pojačava borbu protiv spam sadržaja i manipulacija na platformi

Spam komentari baš smetaju i nerviraju, Facebook testira novu „strelicu nadole“ za borbu protiv beskorisnih sadržaja

Kompanija Meta najavila je nove i drastičnije korake u cilju vraćanja Facebook-a njegovoj „prvobitnoj svrsi“ i čišćenju korisničkog interfejsa od bespotrebnog sadržaja koji samo smeta i nervira korisnike. Nakon što je u SAD nedavno uvedena nova tab sekcija „Prijatelji“, koja izdvaja objave stvarnih prijatelja, sada je u fokusu borba protiv spam objava i komentara koji kvare korisničko iskustvo.

Prema saopštenju, Facebook planira da strože reguliše naloge koji manipulišu algoritmom tako što objavljuju predugačke postove sa previše oznaka (hashtagova), kao i naloge kod kojih slike i opisi nemaju nikakvu međusobnu vezu. Takvi nalozi će biti sankcionisani ograničavanjem vidljivosti sadržaja (samo za pratioce), gubitkom prava na monetizaciju, a u nekim slučajevima mogu biti i potpuno uklonjeni sa platforme.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Pored objava, Meta se sada okreće i spam komentarima, naročito onima koji su preplavili mrežu sa objavama reklama ili besmislenim porukama. Da bi se lakše identifikovali i uklonili takvi komentari, Facebook trenutno testira novu funkciju,  strelicu nadole u okviru komentara. Korisnici će pomoću nje moći anonimno da označe komentar kao „bezvredan“ ili „neinformativan“.

Ova funkcija je trenutno u fazi testiranja, a Facebook još uvek nije otkrio kada će i da li će biti globalno dostupna svim korisnicima, prenosi LTN.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.