Google Chrome 100 se juče pojavio na stabilnom kanalu i donosi mnoštvo poboljšanja u rukovanju kolačićima, postavljanju u više prozora i kupovini digitalne robe putem veb aplikacija u Play prodavnici. Međutim, relativno mala promena koja nije pomenuta u beleškama o izdanju je i to što ima novi logo.Promenu logotipa je prvi put najavio Google dizajner @elvin_not_11 na Tviteru još u februaru. Kao što vidite ispod (kliknite na sliku za uvećanje), promene dizajna su suptilne i prvenstveno uključuju uklanjanje senki i osvetljavanje boja.
Ovo je prva modifikacija dizajna Chrome logotipa od 2014. Kao što se može videti na gornjoj slici, od 2011, Chrome više gravitira ka ravnijem dizajnu i uklanjanje senki u logotipu 2022. samo naglašava ovaj pristup.Elvin je ušao u dodatne detalje o ažuriranju logotipa, rekavši da je dizajn zapravo malo drugačiji na svakoj platformi kako bi se uklopio i sa temom i jezikom dizajna OS-a: Takođe smo otkrili da postavljanje određenih nijansi zelene i crvene jedne pored druge stvara neprijatnu vibraciju boje, pa smo uveli veoma suptilan gradijent na glavnu ikonu da bismo to ublažili, čineći ikonu pristupačnijom. Zatim smo napravili prilagođavanja specifična za OS. Želimo da ikone izgledaju prepoznatljivo u Chrome-u, ali i dobro izrađene za svaki OS. Na primer, u operativnom sistemu Windows, ikone poprimaju očigledno stepenasti izgled, pojavljujući se kod kuće na Windows 10 i 11. Na ChromeOS-u koriste svetlije boje bez preliva da bi odgovarale izgledu ostalih sistemskih ikona. Za macOS izgledaju 3D.Ažurirani Chrome logotip bi trebalo da bude dostupan svima nakon ažuriranja na verziju 100. Verovatno neće uticati na vaše navike pregledanja, ali usklađuje grafiku sa Google-ovim trenutnim principima dizajna.
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Stoto izdanje Google Chrome pregledača objavljeno uz redizajnirani logo
Chrome 100 se juče pojavio na stabilnom kanalu i donosi mnoštvo poboljšanja u rukovanju kolačićima, postavljanju u više prozora, ali i novi logo