Epic Games je prošle nedelje objavio sopstvenu digitalnu prodavnicu igara i već je privukao veliko interesovanje od strane PC gejming zajednice. Razlog ovoga je prvenstveno to što Epic nudi izuzetno povoljne uslove deljenja zarade sa developerima. Za razliku od Steama, gde Valve uzima 30 procenata svih prodaja igara (dok se ne postigne određena prodaja), Epic zadržava samo 12% zarade od prodaje igre.Izgleda da je ideja zadržavanja 88 procenata od prodaje previše primamljiva nekim developeerima, kako bi je ignorisali. Neki timovi čak idu i dotle da povlače svoje igre sa Steama i objavljuju ih na Epicovoj prodavnici. Drugi, kao što je Double Damage (koji razvija igru Rebel Galaxy Outlaw) koriste metod tajmirane ekskluzive – objavljuju svoju igru na Epic Store-u tokom limitiranog perioda, a potom migriraju na druge platforme.
Beneficije ovakvog ekskluziviteta bi mogle biti ogromne za Epic Games, ali i eksterne developere igara. Objavom svojih željno iščekivanih naslova ekskluzivno na Epic Store-u, developeri osiguravaju višu zaradu od prodaje. S druge strane, Epic ima dobit od toga što efektivno forsira korisnike da pređu na njihovu platformu, kako bi igrali neke od najočekivanijih novih igara.Ovo nije nepoznata taktika, jer veliki developeri i gejming studiji (kao što su EA, Ubisoft ili Bethesda) imaju svoje platforme za distribuciju igara (Origin, Uplay, Bethesda.net) i svoje naslove nekada prodaju ekskluzivno kroz ove sisteme.Trenutno, samo manji broj developera je odlučio da pređe na Epic Games Store, u potpunosti odbacujući Steam. Najveći broj indie i AAA studija i dalje osmatra situaciju, ne želeći da budu prvi deo eksperimenta Epic Gamesa. Oni će stajati po strani i osmatrati razvoj situacije u narednom periodu, nakon čega će odrediti naredne korake u svom poslovanju.Izvor: TechSpot
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije