Tencent izaziva Amazon i Microsoft koristeći WeChat aplikaciju u oblasti cloud usluga

Tencent koristi prednosti svog WeChat ekosistema kako bi redefinisao cloud usluge i izazvao globalne lidere u ovoj oblasti

Tencent izaziva Amazon i Microsoft koristeći WeChat aplikaciju u oblasti cloud usluga

Kineski tehnološki gigant Tencent koristi svoj ekosistem super-aplikacije WeChat kako bi se izdvojio među globalnim liderima u cloud uslugama, izjavio je Dowson Tong, izvršni direktor Tencent Cloud-a. Tencent Cloud nudi usluge razvoja super-aplikacija kroz tehnologije i operativno iskustvo stečeno kreiranjem WeChat-a, koji ima 1,3 milijarde aktivnih korisnika mesečno.

WeChat kao ključ konkurentnosti

WeChat, najveća svetska super-aplikacija, omogućava korisnicima pristup širokom spektru usluga poput poruka, plaćanja i naručivanja hrane, integrisanih na jednoj platformi. Mnoge kompanije, posebno iz finansijskog i vladinog sektora, žele da iskoriste tehnologije Tencent Cloud-a za izgradnju sopstvenih mini-programa unutar WeChat mreže, kako bi privukle postojeće korisnike aplikacije. Na primer, kambodžanska Canadia banka je 2023. godine pokrenula novu mobilnu aplikaciju u partnerstvu s Tencent Cloud-om.

Za razliku od WeChat-a, globalni lideri kao što su Amazon, Microsoft i Google nude cloud usluge kroz različite platforme. Na primer, Microsoft nudi poslovne alate poput Office 365, dok Google pruža e-poštu i pretragu, ali ne poseduju integrisane super-aplikacije poput WeChat-a. Iako je Microsoft 2022. razmatrao kreiranje super-aplikacije, plan nije realizovan.

Prednosti super-aplikacija u cloud industriji

Super-aplikacije nude prednosti kao što su bolja korisnička interakcija i prikupljanje podataka, omogućavajući klijentima veću analitičku vrednost. Međutim, prema analitičarki Wei Sun iz Counterpoint Research-a, super-aplikacije nisu ključne u cloud industriji.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Klijenti prioritet daju pouzdanosti infrastrukture, skalabilnosti, bezbednosti i usklađenosti. Ipak, u Aziji, gde su super-aplikacije poput Grab-a i Gojek-a popularne, vrednost tržišta super-aplikacija procenjena je na 61,3 milijarde dolara u 2022. godini, uz očekivani godišnji rast od 30% do 2030. godine.

Tencent-ov hibridni pristup

Tencent Cloud kombinuje javne cloud resurse sa privatnim infrastrukturnim rešenjima prilagođenim potrebama klijenata, posebno na tržištu Kine. Ovo omogućava kompanijama da nezavisno upravljaju podacima, čime Tencent dodatno osnažuje ekosistem WeChat-a. Iako Amazon i Microsoft nude hibridne opcije, Tencent-ova ekspertiza u socijalnim mrežama, zabavi i gejmingu daje mu jedinstvenu prednost.

Tencent-ova strategija spajanja super-aplikacija sa cloud infrastrukturom i prilagođavanje specifičnim potrebama klijenata, pozicionira kompaniju kao ozbiljnog konkurenta globalnim liderima poput Amazona i Microsofta, prenosi CNBC.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi