Tinejdžere ne interesuje kablovska televizija, umesto toga gledaju Youtube

To je rezultat istraživanja koje je sprovela investiciona banka Piper Jafray, a istraživanje je sprovedeno na dnevnim navikama 10.000 tinejdžera

Po prvi put tinejžderi provode više vremena gledajući video fajlove na Youtube sajtu nego na kablovskoj televiziji. To je rezultat istraživanja koje je sprovela investiciona banka Piper Jafray, a istraživanje je sprovedeno na dnevnim navikama 10.000 tinejdžera.
Istraživanje je otkrilo da 26 posto tinejdžera gleda video fajlove na Youtube sajtu na dnevnoj bazi, dok 25 posto njih gleda kablovsku televiziju. Ovo je prvi put da je Youtube pretekao emitovanje na televiziji u ovoj vrsti istraživanja. Ipak, postoji i jasan znak da i dalje postoji potreba za sadržajem velikih studija, jer je 37 posto tinejdžera takođe reklo da gleda Netflix na dnevnoj bazi. Poređenja radi, samo tri posto ispitanika gleda Hulu i Amazon Prime Video.
Rezultati ovog istraživanja ukazuju na sve veći trend koji pokazuje da mladi ljudi sve više izbegavaju gledanje televizora u korist opcija koje im daju sadržaj na zahtev. To takođe pokazuje jednom za svagda da je Youtube postao važan medij. Način na koji će se brendovi i veliki studiji prilagoditi novom digitalnom dobu odrediće dobitnike i gubitnike u narednih deset godina.
Youtube uskoro postaje društvena mreža
Izvor: TheNextWeb

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi