Postoji pet razloga zašto je sada vreme za ulazak u Fejsbuk trgovinu:
1. Fejbuk je već tržni centar
2. Korisnici će početi da troše više vremena na poslovne stranice
3. Klijenti su na Fejsbuku
4. Fejsbuk trgovina može postati probni teren za maloprodaju
5. Fejsbuk krediti i ponude će biti veoma zgodni za kupovinu
Međutim, postoje i određene prepreke da se krene sa Fejbuk trgovinom na koje se ukazuje:
1. Rast platformi sa potencijalom da budu domaćin trgovini je veći nego sam Fejsbuk – ni za koga ne bi trebalo pretpostaviti da je podređen po tom pitanju.
2. Brendovi mogu efektivno doneti Fejsbuk tehnologiju na svoje postojeće veb sajtove sa zadovoljavajućim rezultatima.
3. Kako se kupovina sve više sprovodi na mobilnim uređajima, Fejbuk trgovina čini se da stoji dalje na lestvici od ostalih Fejsbuk mobilnih inicijativa.