Tviterova nova Unmention funkcija omogućava korisnicima da se uklone iz razgovora

Tviter testira novu opciju dajući korisnicima mogućnost da se uklone iz bilo kog razgovora na platformi.

 
Nova funkcija, Unmention, trenutno je ograničena na određeni broj korisnika na veb verziji Tvitera, sa opcijom da napuste razgovor koji se sada prikazuje u padajućem meniju svakog tvita.
To znači da korisnici mogu da izbegnu obaveštenja za razgovore kojima nikada nisu želeli da se pridruže, iako će pominjanje postojati kao i ranije.
Međutim, nije jasno kada će i da li će ova funkcija biti dostupna svim korisnicima, niti vremenska linija za dolazak na iOS i Android verzija aplikacije.
Međutim, kao i kod svih testova ove prirode, očekujemo da će se zadržati nekoliko nedelja ili meseci pre nego što stigne kao javna opcija svim korisnicima. Na kraju krajeva, to nije jedina novina koju Tviter ima u pripremi za poboljšanje korisničkog iskustva.
 
Pogledajte još: Hoće li Twitter najzad omogućiti editovanje tvitova?
 
Tek što je Elon Musk postao najveći akcionar kompanije, takođe je postalo jasno da Tviter konačno radi na funkciji za editovanjee – nešto što su korisnici tražili godinama.
Međutim, priznaćemo da je ova „Unmention“ jednostavniji dodatak od dugmeta za naknadno uređivanje tvita.
S obzirom da su mnogi korisnici često označeni u threadovima i razgovorima koji ih ne zanimaju, ovo će im pružiti malo više kontrole nad tim na šta im se zapravo skreće pažnja, piše Pocket-Lint.
Pored novih bezbednosnih mera na Tviteru koje korisnicima olakšavaju prijavljivanje štetnih korisnika i tvitova (downvoting), čini se da se dosta radi kako bi platforma postala mesto gde se lakše može upravljati.
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi