Western Digital Corp je saopštio tokom jučerašnjeg dana da će u najskorije vreme obnoviti My Cloud internet “bekap” servis i da očekuje kako će se pristup korisnika njegovom popularnom “onlajn” servisu za čuvanje podataka, normalizovati u nedelji, počev od 15. maja.
To je nešto više od mesec dana nakon što je proizvođač uređaja i usluga za skladištenje podataka, otkrio kako je došlo do kršenja bezbednosti servisa i hakovanja korisničkih podataka.
Western Digital je saopštio da napreduje kroz proces obnove sigurnosti servisa i da je većina pogođenih sistema i usluga sada potpuno operativna. „Neovlašćena strana“ je iz sistema dobila imena kupaca, brojeve telefona i delimično brojeve kreditnih kartica, navodi se u saopštenju koje je objavio Western Digital, a prenosi agencija Reuters.
Western Digital je rekao da će biti u direktnoj komunikaciji sa pogođenim korisnicima i da istražuje verodostojnost podataka.
U međuvremenu, proizvodna postrojenja kompanje Western Digital su bila potpuno operativna tokom incidenta i kompanija je neometano nastavila sa isporukom svojih proizvoda, dodaje se u saopštenju.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji