Prema istraživanju koje je sprovela kompanija Nielsen o gledanosti televizijskih platformi i kanala u Sjedinjenim Državama tokom februara, YouTube je sa tržišnim udelom od 11,6% ponovo zauzeo prvo mesto i postavio novi rekord.
U poređenju sa prethodnim periodom, gledanost je porasla za 2%, dok je broj gledalaca starijih od 65 godina u odnosu na isti period prošle godine skočio za čak 96%, gotovo se udvostručivši. Ukupan broj starijih gledalaca sada je dostigao nivo gledalaca uzrasta od 2 do 11 godina, što ukazuje na to da YouTube sve više privlači korisnike različitih generacija.
Važno je napomenuti da se ovo istraživanje odnosi isključivo na gledanje putem televizora, bez uključivanja mobilnih telefona, računara i drugih uređaja. Zbog toga je verovatno da je stvarni broj gledalaca YouTube-a daleko veći, što dodatno povećava njegovu prednost u odnosu na konkurente.

Kada je reč o gledanosti drugih platformi, Disney se sa udelom od 10% našao na drugom mestu, dok je FOX, pod uticajem prenosa NFL Superboula, zauzeo treće mesto sa 8,3%. Netflix je odmah iza sa udelom od 8,2%. Ovi rezultati se odnose samo na SAD, dok su televizijski kanali i navike gledalaca u drugim zemljama, slični.
Prema studiji kompanije Nielsen, YouTube je u februaru 2025. ponovo postao najpopularniji medijski kanal koji se prikazuje na televizorima SAD tržišta, sa rekordnih 11,6% udela u gledanosti. Ovaj uspeh je posebno impresivan s obzirom na dramatičan rast među starijom publikom.
Glavni zaključak sprovedenog istraživanja ukazuje na očiglednu promena navika jer tradicionalna kablovska televizija gubi publiku u korist streaming platformi. Tu je i demografska promena pošto YouTube definitivno više nije samo sadržaj za mlade i postaje glavni izbor za sve uzraste !