Kompanije Asus i Acer će promeniti svoju marketing strategiju u oblasti laptopova za sledeću godinu. Prema novim smernicama, Acer će smanjiti isporuke modela niže klase i fokusirati se na gejming modele, 2-u-1 i tanke laptopove. Sa druge strane, Asus planira da smanji broj OEM dobavljača, navode izvori iz lanca snabdevanja.
Globalno tržište laptopova je nedavno imalo skok, podstaknut najvećim delom velikom tražnjom za zamenom poslovnih modela. Ovakav trend se očekuje i u 2017. godini. Acer i Asus, koji su bili fokusirani više na potrošačke modele, imaće manje koristi od trenutnog trenda, te očekuju da vide pad isporuka laptopova tempom koji je viši nego kod drugih brendova. Pored toga, objava novih MacBook modela kao i laptopova koje su predstavili Microsoft, Xiaomi i Huawei, su primorali Acer i Asus da promene svoju marketinšku strategiju.
Novi detalji o ceni i objavi Asus ROG FX502 gejming laptopa
Izvor: Digitimes
Sve informacije vezane za Asus, možete pogledati na Asus stranici na Benchmark sajtu
Acer i Asus menjaju strategiju u oblasti laptopova za sledeću godinu
Acer će smanjiti isporuke modela niže klase i fokusirati se na gejming modele, 2-u-1 i tanke laptopove. Sa druge strane, Asus planira da smanji broj OEM dobavljača