AMD izgubio deo udela na tržištu procesora

Prema informacijama koje
objavljuje Mercury Research, tržište procesora je poraslo za oko 13.3%
u trećem kvartalu ove godine, a najveći podsticaj je dalo tržište
mobilnih procesora, koja je uvećano za celih 27%. Analitičari smatraju
da je AMD-ova strategija problematična u tom smislu što jednostavno
nije u stanju da ponudi toliko raz

Prema informacijama koje
objavljuje Mercury Research, tržište procesora je poraslo za oko 13.3%
u trećem kvartalu ove godine, a najveći podsticaj je dalo tržište
mobilnih procesora, koja je uvećano za celih 27%. Analitičari smatraju
da je AMD-ova strategija problematična u tom smislu što jednostavno
nije u stanju da ponudi toliko raznovrsnu ponudu kao Intel, a da
taktika pojeftinavanja desktop procesora daje rezultate donekle.
Međutim, kako se samo tržište desktop računara smanjuje, to samo
ostavlja prostora za držanje pozicija, bez većih mogućnosti za širenje.
Prema rečima analitičara, AMD-u hitno treba mobilni Fusion
procesor ili neki sličan procesor namenjen mobilnom i/ili ultramobilnom
tržištu da bi mogao da ozbiljnije krene u vraćanje tržišnog udela.
Primera radi, u poslednjem kvartalu 2006. godine je AMD držao 25.3%
tržišta. Izvor: TG Daily

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi