AMD predstavio Radeon R9 i R7 serije grafičkih kartica

“AMD Radeon R9 i R7 Serije grafičke kartice su novi GPU-ovi namenjeni novoj eri u video igrama,” kaže Met Skiner (Matt Skynner), korporativni potpredsednik i generalni menadžer, Grafičke Poslovne Jedinice, AMD-a. “Ova era je definisana igranjem u ultra-rezolucijama i uzbudljivom novom generacijom veoma-i&scar

“AMD Radeon R9 i R7 Serije grafičke kartice su novi GPU-ovi namenjeni novoj eri u video igrama,” kaže Met Skiner (Matt Skynner), korporativni potpredsednik i generalni menadžer, Grafičke Poslovne Jedinice, AMD-a. “Ova era je definisana igranjem u ultra-rezolucijama i uzbudljivom novom generacijom veoma-iščekivanih igara kao što je to ‘Battlefield 4.’ Ali je takođe i era koja je na veoma snažan način definisana našom Ujedinjene Igračkom Strategijom; mi smo se udružili sa vodećim proizvođačima video igara kako bi smo stvorili obiman portfolio igara čiji pun potencijal možete ostvariti samo na AMD Radeon™ grafici.” „Mantle“ i „Graphics Core Next“: Pojednostavljivanje među-platformskog razvoja igara Višestruko-nagrađivana Graphics Core Next (GCN) arhitektura unutar AMD Radeon R9 i R7 Serije grafičkih kartica je i dalje vodeća snaga na koju se oslanja Ujedinjena Igračka Strategija, AMD-ov pristup pružanja konzistentnog igračkog iskustva na PC-u, u dnevnoj sobi ili putem oblaka — sve to pokretano AMD Radeon grafikom koja se nalazi u AMD grafičkim karticama i akcelerisanim procesorskim jedinicama (APU-ovima). Četiri stuba Ujedinjene Igračke Strategije — konzole, oblak, sadržaj i klijent — se spajaju predstavljanjem „Mantle“-a. Sa „Mantle“-om, igre kao što je DICE-ov “Battlefield 4” će biti u prilici da na prirodan način komuniciraju sa „Graphics Core Next“ arhitekturom, ostvarujući viši nivo hardverske optimizacije. „Mantle“ takođe pomaže programerima igara da kreiraju igre na većem broju platformi oslanjajući se na sličnosti između GCN-pokretanih PC-ja i igračkih konzola nove generacije i na taj način kreiraju pojednostavljeni proces razvoja igara. Još više detalja o „Mantle“-u će biti predstavljeno na AMD Developer Samitu, APU13, koji se održava od 11. do 13. Novembra u San Hoseu, Kalifornija. AMD „TrueAudio“ Tehnologija: Prvi na svetu programabilni audio pipeline AMD „TrueAudio“ tehnologija označava novi kurs u realizmu PC igara. AMD „TrueAudio“ tehnologija programerima igara pruža programabilni audio pipeline na GPU-u, te im omogućava da stave svoj jedinstveni umetnički pečat na audio u igrama na isti način na koji je programabilni grafički pipeline omogućio ostvarivanje jedinstvene umetničke vizije u PC grafici. Igre koje koriste ovu tehnologiju mogu pružiti realističnije dinamičko okruženje, bogatiju paletu zvučnih efekata, usmeren audio i još mnogo toga. AMD „TrueAudio“ tehnologija unapređuje audio realističnost simuliranjem načina na koji ljudski mozak opaža zvuk u realnom svetu, u saradnji sa postojećim audio hardverom korisnika kreira realističan doživljaj u dolazećim igrama kao što je “THIEF” od Square Enix-a ili “Lichdom” od Xaviant Games-a.
AMD Multi-Displej Tehnologija: Redizajnirana za igranje u ultra-rezolucijama Dolazak nove-generacije AMD Radeon grafičkih kartica takođe predstavlja novo poglavlje u AMD-ovoj tradicionalnoj podršci vrhunskim multi-displej konfiguracijama. AMD Radeon R9 i R7 Serije grafičke kartice su kreirane za igranje na UltraHD (3840×2160) displejima, uključujući i podršku za ne-segmentirane 2160p60 displeje kroz buduće verzije AMD Catalyst drajvera. Pored toga, igrači koji su više navikli na AMD Eyefinity multi-displej tehnologiju će biti u prilici da koriste gotovo bilo koju kombinaciju izlaza za displeje kada su povezani odgovarajući monitori na DVI ili HDMI izlaze njihovih sistema.
Izvor: AMD

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi