AMD zaustavio optimizaciju Mantle API-a

Kartice će zadržati Mantle API grafičku podršku na ovom nivou drajvera, i pokretaće postojeće Mantle aplikacije, ali neće dobijati bilo kakve optimizacije performansi

AMD je zaustavio optimizaciju svog Mantle grafičkog API-a za postojeće i buduće grafičke kartice. Kartice će zadržati Mantle API grafičku podršku na ovom nivou drajvera, i pokretaće postojeće Mantle aplikacije, ali neće dobijati bilo kakve optimizacije performansi od AMD-a.
Pokrenut još 2013. godine, Mantle API je imao kratak mandat među AAA igrama kao što su Battlefield 4, Thief, Sniper Elite III i Star Citizen,  nudeći značajno bolje performanse nego DirectX 11. Međutim, AMD će se sada fokusirati na DirectX 12 i Vulkan (OpenGL naslednik koji razvija Khronos Group). Zašto AMD ubija svoj obećavajući 3D API za sada nije poznato.
Test: AMD Radeon Fury X
Izvor: Techpowerup
Sve informacije vezane za AMD, možete pogledati na AMD stranici na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi