Dvanaesta serija Panasonic plazma televizora sa ugrađenom NEO PDP tehnologijom

Kompanija Panasonic za tržište Evrope koja proizvodi profesionalne projektore i ekrane, objavila je danas lansiranje prva tri modela televizora kao deo svoje nove dvanaeste serije plazma ekrana. Prevashodno namenjeni za iznajmljivanje i promocije, novi ekrani velikog formata sa podržavajućom Panasonic NEO PDP tehnologijom omogućavaju dvostruko

Kompanija Panasonic za tržište Evrope koja proizvodi profesionalne projektore i ekrane, objavila je danas lansiranje prva tri modela televizora kao deo svoje nove dvanaeste serije plazma ekrana. Prevashodno namenjeni za iznajmljivanje i promocije, novi ekrani velikog formata sa podržavajućom Panasonic NEO PDP tehnologijom omogućavaju dvostruko veću efikasnost i unapređenu sliku na tanjem i lakšem ekranu.

Prvi modeli ekrana iz dvanaeste serije dostupni su u veličinama od 58-inča, 65-inča i 85-inča i mogu biti postavljeni horizontalno ili vertikalno jednostavnim korišćenjem priključka na sistemu tako da odgovaraju širokom spektru funkcija na ekranu. NeoPDP tehnologija takođe nudi visoku rezoluciju slike u pokretu od 1,080 linija kako bi bila eliminisana pojava nejasnih obrisa i tragova zamućenja. Razmera kontrasta je 40.000:1 kako bi bile obezbeđene jasnije crne nijasne i prikazane detaljne i realne slike. Visok kvalitet slike je dizajniran na način da odmah privuče pažnju gledalaca kao i onih oglašivača koji su nekada bili razočarani nemogućnošću digitalne slike da verodostojno prikaže njihove brendove. Enrique Robledo, marketing menadžer kompanije Panasonic Plasma za Evropu, rekao je:„Uvođenje dvanaeste serije plazma televizora sa NeoPDP tehnologijom predstavlja veliki korak napred u strategiji kompanije Panasonic da predvodi tržište ekrana velikog formata, jer na tržištu se sve više traže veći ekrani sa brojnijim aplikacijama za javne prezentacije i događaje. Dvanaesta serija izlazi u susret zahtevima industrije koja ima potrebu za većim ekranima koji su efikasniji kada je u pitanju trošenje električne energije ali koji su istovremeno fleksibilni, pouzdani i omogućavaju visok kvalitet slike koji audio vizuelni profesionalci i očekuju.”
Komentarišući izglede nove serije, Chris McIntyre-Brown, direktor odeljenja Professional IT & Imaging, FutureSource rekao je: „Prognoze su na strani snažnog razvoja tržišta ekrana sa velikim formatima u narednim kvartalima što će ujedno biti i ključni ekonomski pokazatelj da izlazimo iz recesije, očekivana je efikasna proizvodnja koja će za rezultat imati smanjenje cena, jer će i krajnji korisnici tražiti sve veće ekrane za komuniciranje, oglašavanje, zabavu i informisanje. Digitalni signali, u svim svojim različitim formama, nesumljivo će biti ključni činilac rasta u ovoj kategoriji ali je isto tako očekivano i da će biti uvećani budžeti kompanija za audio vizuelne efekte koji će ukinuti dosadašnje navike.“

Modeli dvanaeste serije su laki i samim tim su jednostavniji za prenos i postavljanje, a neke od prvih modela iz ove dvanaeste serije moći ćemo da pronađemo na tržištu tokom novembra i decembra. U ponudi su modeli televizora od 58-inča, 65-inča i 85-inča koji podržavaju širok raspon aplikacija velikog formata.

Izvor: Panasonic

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.