Facebook i Ray-Ban su zajednički radili na izradi novih pametnih naočara. Dve kompanije su naočare nazvale Ray-Ban Stories, a dosta podsećaju na Snapchat Spectacles.Fotografije naočara nam nude uvid u tri različita dizajna okvira, koji nose nazive Wayfarer, Round i Meteor. Pametne naočare imaju dve kamere ugrađene sa obe strane okvira, a tu je i dugme na desnoj strani okvira koje će omogućiti korisniku da beleži važne trenutke.
Ray-Ban Stories nemaju ekrane niti podršku za AR funkcije; međutim, Mark Zuckerberg, izvršni direktor Facebooka, istakao je da će naočare “omogućiti da radite neke prilično interesantne stvari”. Zuckerberg je ranije pomenuo da želi da kompanija u budućnosti kreira naočare sa potpunom uvećanom realnošču”, sugerišući da su napredne AR tehnologije i naočare trenutno u razvoju.Izvor: PocketNow
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Facebook i Ray-Ban su kreirali nove pametne naočare
Facebook i Ray-Ban su zajednički radili na izradi novih pametnih naočara