Fuad Abazović tvrdi da će naredni NVIDIA-in high-end grafički procesor koga kompanija
označava sa G71 imati 32 pixel pajplajna. Broj ROP-ova ipak neće biti uvećan u
odnosu na G70, tako da će ih i G71 imati 16. G71 će moći da u jednom prolazi izrenderuje
32 piksela, dvostruko više nego ATI-jev R580.
Sa druge strane, R580 će imati 48 piksel jedinica, ali i samo 16 teksturalnih
jedinica. To znači da će na pikselu moći da budu izvršene tri pixel shader operacije
pre nego što bude upećen u jedinicu za teksuriranje. ATI je očigledno mišljenja
da će buduće igre zahtevati daleko više operacija po pikselu nego samih piksela.
ATI i NVIDIA su krenuli različitim putevima pri dizajnu novih serija GPU-a, što
nije dobro za korisnike jer igre optimizovane za ATI-jeve čipove će raditi sporije
sa NVIDIA-inim i obratno. Na kraju će bolje proći onaj ko bude privukao veći broj
divelopera na svoju stranu, a to je do sada bila NVIDIA koja je u okviru svog
"The way it’s meant to be played" programa prošle godine podelila 160
miliona dolara proizvođačima igara.
Izvor: Inquirer