Krajem 2016. godine, originalni brend “Google Cast” je ukinut u korist “Chromecast built-in”. S obzirom na svest potrošača o pristupačnim “Chromecast” donglovima, ova promena je itekako imala smisla.
Naziv je i dalje bio u upotrebi u januaru ove godine, kada je LG na CES-u najavio da će njegovi webOS televizori iz 2024. dobiti podršku za Chromecast built-in (i Google Home). Tokom najave na sceni, Google je rekao:
“Danas smo oduševljeni što možemo da najavimo da će LG televizori iz 2024. godine od sada imati Chromecast built-in. To znači da će korisnici LG televizora moći da puste video na svom telefonu ili Chrome pretraživaču i jednostavno, dodirom na Cast ikonu početi da gledaju sadržaj na najboljem ekranu u svojoj kući.”
Pixel Tablet sa Charging Speaker Dock postoljem je takođe imao ovu oznaku.
Google Cast zamenjuje dosadašnji Chromecast built-in
U najavi da Android Automotive dobija podršku za Cast na I/O, kompanija je rekla: “Google Cast (ranije Chromecast built-in) dolazi u automobile.”
Pretpostavljamo da su zaključili kako nema smisla održavati razliku između Google Cast (protokola) i Chromecast/Chromecast built-in (hardvera) kada Google TV (OS) i Google TV (aplikacija) uspešno koegzistiraju i rade bez problema.
Ažurirano brendiranje je pomenuto na Android.com (sa chromecast.com/built-in koja preusmerava na tu stranicu) i ovim člankom na Google Support:
“Google Cast (ranije Chromecast built-in) pruža višestruke TV i audio doživljaje sa zvučnicima.”
“Google Cast” inherentno uključuje “Google” u naziv, tako da bi to mogao biti razlog za ovu današnju promenu.
Što se tiče funkcionalnosti Cast-a, krajnji korisnici ne bi trebali očekivati nikakve promene, ali očekujte da će pakovanje proizvoda imati novu oznaku.
Jedno od pitanja koje se danas postavlja je kako će ovo uticati na brendiranje budućih Chromecast donglova koje pravi Google. Izvestili smo u aprilu da Google radi na novom Chromecast uređaju sa Google TV-om. Ne vidimo baš razlog zbog koga će Google tako lako odbaciti uspešni Chromecast brend — iako “with Google TV” zvuči pomalo nespretno i trebalo bi ga svakako ukloniti. Današnja promena brendiranja bi mogla biti usmerena ka rezervisanju “Chromecast” termina samo za glavne proizvode, prenosi 9to5Google.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji