Od 42 miliona streaming uređaja koji su kupljeni tokom 2015. godine, čak 35 procenata prodaje je činio Google Chromecast. Ovaj rezultat je bio dovoljan da Chromecast bude najpopularniji proizvod za streaming sadržaja tokom prošle godine. Izveštaj kompanije Strategy Analytics pokazuje da su se iza Google Chromecasta našli Roku, Apple TV, Amazon Fire TV i drugi.
Ipak, Dejvid Votkins – analitičar kompanije Strategy Analytics – veruje da iako je Chromecast vodeći u prodaji, mnogi korisnici bi se mogli okrenuti jačim streaming proizvodima za najveći deo svog streaming iskustva.
“Prenosivost uređaja i njegova niska cena od 35 dolara uzrokovali su najveći deo impulsivne kupovine, tako da posedovanje više Chromecast uređaja u domaćinstvima nije retkost. Ipak, ovaj mobilni uređaj nije nužno centar sveta za sve, tako da uređaji kao što su Apple TV, Roku i Amazon Fire TV nastavljaju da budu popularni za one koji traže tradicionalnije TV iskustvo, bazirano na daljinskim upravljačima i korisničkom interfejsu”, ističe Votkins.Izvor: NextPowerUp
Google Chromecast je uređaj sa koga se najviše streamovao sadržaj u 2015. godini
Od 42 miliona streaming uređaja koji su kupljeni tokom 2015. godine, čak 35 procenata prodaje je činio Google Chromecast