Hardverska zahtevnost LongHorn grafičkog interfejsa

Sajt Impress je objavio zahtevnost budućeg windowsa...

 

Konfiguracija 1
Konfiguracija 2

GPU

DirectX 7
akcelerator
32-bitna color
paleta
24-bitna
dubina /8bit stencil bafer
4 teksturna blend nivoa
uporedno mapiranje
2 teksture
Perspective, Mip i cu

Sajt Impress je objavio zahtevnost budućeg windowsa…

 

Konfiguracija 1
Konfiguracija 2

GPU

DirectX 7
akcelerator
32-bitna color
paleta
24-bitna
dubina /8bit stencil bafer
4 teksturna blend nivoa
uporedno mapiranje
2 teksture
Perspective, Mip i cube mapiranje

DirectX 9
akcelerator
Pixel Shader 2.0
2×2 FSAA
Bump & Environment mapiranje
Hardverski T&L

Video Memory

32MB minimum
1024x768x32 minimum
64MB (128MB preporučeno)
1024x768x32 minimum

Video Bus Bandwidth

AGP8X, PCI Express x16 or
UMA sa dvo-kanalnim DDR-om
AGP8X, PCI Express x16 or
UMA sa dvo-kanalnim DDR-om
Rendering UI zauzima oko 80% protoka

Izvor : VR-Zone

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi