HGST pokazuje svoj uticaj

HGST (Hitachi Global Storage Technologies) pokazao je u svom startu "zube" ostalim proizvođačima HDD-ova. Vrlo agresivan nastup na tržištu sa izuzetno niskim cenama modela od 80-120 GB, uslovio je pad akcija Seagate Technologyja, Western Digitala and Maxtora za 5.45%, 7.5% i 7.23%, respektivno.
HGST faktički prodaje još uvek IBM-ove diskove

HGST (Hitachi Global Storage Technologies) pokazao je u svom startu “zube” ostalim proizvođačima HDD-ova. Vrlo agresivan nastup na tržištu sa izuzetno niskim cenama modela od 80-120 GB, uslovio je pad akcija Seagate Technologyja, Western Digitala and Maxtora za 5.45%, 7.5% i 7.23%, respektivno.
HGST faktički prodaje još uvek IBM-ove diskove pod svojim imenom i to po vrlo niskim cenama. IBM je politiku niskih cena držao proteklih 6 meseci i to se nije pokazalo pozitivnim na tržišno poslovanje – kompanija je nizala dugove i to je jedan od glavnih razloga što je sektor za proizvodnju hard diskova prodat Hitachiju. Sa druge strane, ova japanska kompanija sa zdravom finansijskom situacijom, udarila je (skoro dumping) cenama na ostale konkurente, koji će biti primorani da snize cene svojih diskova i time osetno smanje profit. Kako sva tri proizvođača kubure sa finansijama već skoro deceniju, ovo će biti dodatni udar.
Ovim potezom HGST-a se stanje drastično zakomplikovalo…videćemo ko će duže izdržati u ovoj trci sa vremenom i cenama.
Izvor : X-bit labs

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi