Intel demonstrirao Direct3D 12 performanse

Intel je na ovogodišnjem SIGGRAPH 2014 prikazao performanse i efikasnost u radu Direct3D 12 tehnologije na svom hardveru. Tehnologija se očekuje krajem 2015...

Intel je na ovogodišnjem SIGGRAPH 2014 prikazao performanse i efikasnost u radu Direct3D 12 tehnologije na svom hardveru. Kada je efikasnost potrošnje u pitanju, Intel je jedan od glavnih kada je iskorišćenost Direct3D 12 u pitanju. Intel je ovo demonstrirao na modernom low-power uređaju – Microsoft Surface Pro 3 tabletu (Core i5-4300U verzija). Kako bi prikazao sve prednosti koje donosi Direct3D 12, Intel je kreirao demo koji renderuje 50.000 jedinstvenih asteroid objekata koji plove u svemiru. Demo može da radi u maksimalnom modu sa neograničenim frejmrejtom, kao i u fiksiranom frejmrejtu sa limitom za CPU i GPU, kako bi se smanjila potrošnja tokom rada. Demo takođe može da dinamički prelazi između Direct3D 11 i Direct3D 12 API poziva. U “performance” modu, Direct3D 11 je dostigao 19 fps, a potrošnja energije je  podjednako raspodeljena na CPU i GPU. Nakon dinamičkog prebacivanja na Direct3D 12, fps je skočio na 33, a podela potrošnje energije je sa 50/50 (CPU/GPU) otišla na 25/75 odsto.
sp3_dx11_dx12_power.jpg
Na kraju, u fiksiranom fps-u, prelazak sa Direct3D 11 na 12 je malo smanjilo GPU potrošnju, a dramatično je smanjilo CPU potrošnju i to uz 19 fps. Ukoliko ove brojke uspeju da se prenesu na igre i aplikacije sa podrškom za DirectX 12 (koje se očekuju u poslednjem tromesečju 2015. godine), očekuje nas nova era mobilnog igranja i grafike iz gornjeg segmenta.Izvor: AnandTech

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi