Ko je kralj tržišta pametnih zvučnika?

Amazon, Google, Apple, ali i kineski proizvođači, bore se za svoj deo kolača ove sve popularnije kategorije uređaja

 
Amazon i Google već duže vremena dominiraju tržištem pametnih zvučnika. Apple daje sve od sebe da bude konkurentan, ali je Siri u ozbiljnom zaostatku za Alexa i Google Assistant-om. Poslednja analiza tržišta pokazuje da se stvari menjaju, pa neki imaju rast, dok drugi imaju veliki pad prodaje.
pametnizvucnici2.jpg
Najnoviji izveštaj kompanije Canalys pokazuje promene koje je tržište pametnih zvučnika doživelu u trećem kvartalu 2019. Amazon ima razloga za zadovoljstvo jer je uspeo da isporuči čak 10.4 miliona komada, postigavši tržišni udeo od  36.6%. Istovremeno, prodaja Google pametnih zvučnika je opala za čak 40%. To znači da su prodali samo 3.5 miliona komada uz tržišni udeo od 12.3%.Na ovu brojku svakako utiču i rezultati koje su postigli kineski Alibaba i Baidu. Prodaja Alibabe je porasla 77.6%, dok je Baidu porastao neverovatnih 290.1%, pa sada zauzimaju 13.6% i 13.1% ukupnog tržišta.pametnizvucnici3.jpg
Canalys takođe otkriva da se većina kupaca odlučuje za pametne zvučnike bez ekrana. Svega 22% kupaca ovakvih uređaja se odlučuje za modele sa ekranom, a Baidu je kompanija koja je prodala najviše pametnih displeja jer oni čine čak 61% njihove ukupne prodaje. 
Izvor: PocketNow
 
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama| Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi