Kompanija Bridgestone ulazi u proizvodnju displeja

Poznati japanski proizvođač automobilskih guma, Bridgestone,
planira da predstavi savitljive tanke monohromatske displeje koji će zameniti
klasične papirne etikete u kompanijinim prodavnicama. Ovi displeji su zasnovani
na tehnologiji zvanoj QR-LPD koja im pruža izuzetno kratko vreme odziva piksela,
a koju je Bridgestone prvobit

Poznati japanski proizvođač automobilskih guma, Bridgestone,
planira da predstavi savitljive tanke monohromatske displeje koji će zameniti
klasične papirne etikete u kompanijinim prodavnicama. Ovi displeji su zasnovani
na tehnologiji zvanoj QR-LPD koja im pruža izuzetno kratko vreme odziva piksela,
a koju je Bridgestone prvobitno razvio za upotrebu u proizvodnji guma. Ovakvim
displejima nije potrebno pozadinsko osvetljenje, a energiju troše samo kada
menjaju sliku koju prikazuju, tako da mogu da rade i bez izvora struje. Debljina
ovakvih uređaja iznosi 1 mm, ali Bridgestone planira da je smanji na 0,25 mm
kada sa staklene podloge pređe na plastičnu. Displeji će biti u stanju i da
prikazuju sliku u boji kada ih proizvođač bude opremio određenim tehnologijama
koje su već sada poznate i korišćene.
Bridgestone će svoje nove etikete od 4,5 inča prvo predstaviti u svojim evropskim
poslovnicama. Na njima će mođi da se pročitaju podaci kao što su ime i cena
proizvoda, njegova strana na Internetu i slično, kasnije će se ovakvi displeji
koristiti i u čitačima elektronskih knjiga i novina. Bridgestone planira da
počne sa serijskom proizvodnjom ovih displeja u decembru naredne godine i da
u naredne dve do tri godine od njihove prodaje inkasira preko milijardu jena
godišnje.

Izvor: DigiTimes

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi