LCD je očekivan da ostane dominantna tehnologija prikaza za 3D televizore prodate u 2011-oj, sudeći po najnovijoj prognozi istraživanja tržišta od strane firme iSuppli. Iako Plazma izgleda u poredbi kao patuljak u 3DTV tržišnom udelu, 3D zastupljenost među Plazmama (proporcija Plazma televizora opremljenim sa tro-dimenzionalnim mogućnostima) je veća od odgovarajuće cifre među LCD-ovima, verovatno zato što je to funkcija na koju se proizvođači Plazma televizora oslanjaju da poboljša prodaju.
3D LCD televizori će zauzimati 83% tržišta, a u ostatak su uključeni plazma-bazirani 3D televizori, kako je izjavio iSuppli. Globalne isporuke 3D televizora su projektovane da porastu za 463% od 4.2 miliona jedinica u 2010-oj na 23.4 miliona jedinica ove godine. Kompanije za istraživanje tržišta očekuju još zdraviji rast u 3DTV prodaji sledeće godine, sa porastom od 132% da dostignu 54.2 miliona jedinica. Do 2014-e, najvažnija barijera od 100 miliona jedinica će biti probijena, a u 2015-oj 159.2 miliona jedinica 3D televizora će biti isporučeno.