LG želi prvo mesto na tržištu televizora naredne godine

LG želi da naredne godine postane najveći brend u domenu televizora. U 2009. godini je LG Electronics isporučio 16,2 miliona LCD televizora i time je zauzeo drugo mesto kada se radi o broju isporučenih modela, odmah iza neprikosnovenih zemljaka iz Samsunga. Ipak, LG želi da bude prvi, što bi trebalo da se - po njegovim planovima - desi 2011.

LG želi da naredne godine postane najveći brend u domenu televizora. U 2009. godini je LG Electronics isporučio 16,2 miliona LCD televizora i time je zauzeo drugo mesto kada se radi o broju isporučenih modela, odmah iza neprikosnovenih zemljaka iz Samsunga. Ipak, LG želi da bude prvi, što bi trebalo da se – po njegovim planovima – desi 2011. godine. U međuvremenu, cilj za 2010. godinu jeste dodatno poboljšavanje pozicije na tržištu LCD televizora. Kompanija planira da isporuči 25 miliona LCD televizora u 2010. godini i na taj način uveća tržišnu zastupljenost sa 11% prošle godine na oko 15%. LG očekuje da će ukupno isporučiti oko 29 miliona LCD i Plasma televizora. Takođe, najviše se očekuje od nove linije LED HDTV uređaja (INFINIA), koja bi trebala biti glavni zamajac prodaje. Ova linija televizora je ultra-tanka, isporučuje vrhunski kvalitet slike i podržava pristup online sadržajima preko NetCast Entertainment-a, Skype pozive i direktnu reprodukciju DivX filmova. Izvor: LG

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi