Uprkos sve većem ulaganju proizvođača pametnih telefona u funkcije bazirane na veštačkoj inteligenciji, korisnici nisu impresionirani. Prema Američkom indeksu zadovoljstva potrošača (ACSI) za 2025. godinu, zadovoljstvo korisnika pametnim telefonima palo je na najniži nivo u poslednjoj deceniji, svega 78 poena od mogućih 100, što je oštar pad u odnosu na rekordnu ocenu iz prethodne godine.
Ova studija je sprovedena na osnovu više od 27.500 upitnika u Sjedinjenim Američkim Državama i pokazuje da korisnike i dalje najviše zanimaju osnovne funkcije telefona, kao što su trajanje baterije, kvalitet poziva i dostupnost servisiranja, a ne nove AI opcije koje brendovi agresivno promovišu.
Kako je istakao Forrest Morgeson, viši istraživač ACSI-ja: „Proizvođači neprestano dodaju nove tehnologije, ali ono što korisnici zaista žele jeste dobro osnovno iskustvo.“ Najveće nezadovoljstvo korisnici su izrazili po pitanju trajanja baterije, što ukazuje da je to i dalje najveća slabost savremenih pametnih telefona.
Kada su u pitanju pojedinačni brendovi, Apple i Samsung i dalje prednjače, ali su im ocene blago pale sa 82 na 81 poen. Motorola i Google dobili su po 75 poena, dok su ostali brendovi prošli još slabije. Zanimljivo je da su korisnici 5G telefona generalno zadovoljniji nego oni koji koriste 4G uređaje, što sugeriše da tehnološki napredak ipak donosi određena poboljšanja tokom iskustva korišćenja telefona.
Korisnici pre svega žele dugotrajnije baterije i bolje osnovne performanse, a ne samo funkcije veštačke inteligencije. Brendovi koji ignorišu ove prioritete, ozbiljno rizikuju da izgube poverenje potrošača, pokazuju rezultati istraživanja koje je sproveo ACSI.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji