Elder Scrolls Online, koji je debitovao 2014. godine, ne zahteva moćan GPU. Ovo je MMO igra koja se uspešno može igrati na visokim podešavanjima i rezoluciji i uz GPU iz srednjeg segmenta. Grafička karta, kao što je RTX 3080, lako može da pokreće igru u 4K uz 120+ FPS. Zbog ovoga neki korisnici ne žele da omoguće “upscaling” tehnologiju, koja renderuje igru u nižoj rezoluciji.Ovde na scenu stupaju ESO developeri, sa idejom da implementiraju Nvidia DLSS, ali bez poboljšanja komponente i nazivaju ga DLAA. To znači da će se koristiti DLSS u izvornoj rezoluciji, a dobiće se poboljšanja fluidnog gejmpleja zahvaljujući AI-pokretanoj antialiasing tehnologiji.
Pogledajte još: Nvidia će predstaviti GeForce RTX 2060 sa 12GB VRAM-a?
Alex Tardif iz ZeniMax Online Studios ističe da DLAA možda zahteva više energije i nije brz kao Temporal AntiAliasing (TAA), ali je krajnji rezultat bolji.Nije istaknuto da li DLAA radi sa grafičkim kartama koje nisu iz RTX serije, a koje nemaju ubrzavanje Tensor jezgra. Stoga bi ova tehnologija služila samo za poboljšanje kvaliteta slike, a ne i za poboljšanje performansi.Izvor: Videocardz
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Nvidia DLAA će poboljšati kvalitet slike u starijim igrama
Elder Scrolls Online je prva igra koja dobija Nvidia DLAA tehnologiju za poboljšanje grafike