Nvidia DLAA će poboljšati kvalitet slike u starijim igrama

Elder Scrolls Online je prva igra koja dobija Nvidia DLAA tehnologiju za poboljšanje grafike

Elder Scrolls Online, koji je debitovao 2014. godine, ne zahteva moćan GPU. Ovo je MMO igra koja se uspešno može igrati na visokim podešavanjima i rezoluciji i uz GPU iz srednjeg segmenta. Grafička karta, kao što je RTX 3080, lako može da pokreće igru u 4K uz 120+ FPS. Zbog ovoga neki korisnici ne žele da omoguće “upscaling” tehnologiju, koja renderuje igru u nižoj rezoluciji.Ovde na scenu stupaju ESO developeri, sa idejom da implementiraju Nvidia DLSS, ali bez poboljšanja komponente i nazivaju ga DLAA. To znači da će se koristiti DLSS u izvornoj rezoluciji, a dobiće se poboljšanja fluidnog gejmpleja zahvaljujući AI-pokretanoj antialiasing tehnologiji.
 
Pogledajte još: Nvidia će predstaviti GeForce RTX 2060 sa 12GB VRAM-a?
Alex Tardif iz ZeniMax Online Studios ističe da DLAA možda zahteva više energije i nije brz kao Temporal AntiAliasing (TAA), ali je krajnji rezultat bolji.Nije istaknuto da li DLAA radi sa grafičkim kartama koje nisu iz RTX serije, a koje nemaju ubrzavanje Tensor jezgra. Stoga bi ova tehnologija služila samo za poboljšanje kvaliteta slike, a ne i za poboljšanje performansi.Izvor: Videocardz
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi