NVIDIA želi da unapredi SLI

Na osnovu prvih i za sada nedovoljno proverenih inforacija, čini se da ATI-jeva
Crossfire tehnologija nudi više prednosti u odnosu na rivalski SLI. Dok su za
korist od SLI tehnologije neophodne značajne optimizacije drajvera, Crossfire
funkcioniše i bez toga, nudeći poboljšanja u performansama svim 3D igrama, što
kod SLI nije uvek sl

Na osnovu prvih i za sada nedovoljno proverenih inforacija, čini se da ATI-jeva
Crossfire tehnologija nudi više prednosti u odnosu na rivalski SLI. Dok su za
korist od SLI tehnologije neophodne značajne optimizacije drajvera, Crossfire
funkcioniše i bez toga, nudeći poboljšanja u performansama svim 3D igrama, što
kod SLI nije uvek slučaj. Pored toga, ATI je želeo da Crossfire tehnologijom pruži
i bolji kvalitet slike, tako da je omogućio Crossfire sistemima FSAA filtriranje
od 14x.
Ipak, NVIDIA želi da pokaže da SLI nije ništa inferiorniji, tako da će u narednim
verzijama drajvera biti moguće forsirati SLI i u video igrama koje nemaju do
sada korišćene profile koji su omogućavali iskorišćenje SLI sistema. Takođe,
NVIDIA planira da u drajverima koji se očekuju početkom jula omogući 16x anti-alajzing
filtriranje u SLI modu, nadmašujući ATI i u tom pogledu. 16x AA filtriranje
će biti omogućeno kombinacijom 4x multisampling i 4x supersampling tehnika.
Pošto NVIDIA koristi split-frame renderovanje, svaka kartica će morati da odradi
16x AA u svom delu slike, što znači da ćemo u budućnosti verovatno imati prilike
da vidimo i pojedinačne kartice sposobne za 16x AA filtriranje.

Izvor: AnandTech

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi