Prodaja digitalne muzike opala za 12% zbog pretplate na servise

Ovaj pad iznosi 12%, a razlog za to su svakako servisi koji omogućavaju korisnicima da pretplatom koriste neograničenu količinu muzike.

Agencija Nielsen prikazala je podatke koji pokazuju da je kupovina digitalne muzike u padu. Ovaj pad iznosi 12%, a razlog za to su svakako servisi koji omogućavaju korisnicima da pretplatom koriste neograničenu količinu muzike. Ovi servisi su zabeležili rast od 42% u poređenju sa prvom polovinom prethodne godine. Istaživanje isključuje tržišta u kojima internet konekcija još uvek nije dovoljno brza i stabilna, da bi se korisnici odlučili za streaming servise. Ovom prilikom se spominje da je Apple kupio kompaniju Beats, koja takođe ima servis za streamovanje muzike, mada još uvek nije precizno da li će se Apple u ovom slučaju fokusirati na hardver ili usluge kompanije Beats. Zanimljivo je i to da je prodaja fizičkih medija, tačnije vinila ponovo porasla za 40,4% u poređenju sa istim periodom prošle godine.
Izvor: digitaltrends

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi