R420 neće podržavati Pixel Shader 3.0?

Renomirani nemački sajt 3D Center je izneo tvrdnju da očekivani
R420/423 neće imati podršku za Pixel Shader 3.0. Prema njemu, ATI se odlučio
da ne gubi vreme razvijajući podršku za ovu tehnologiju jer se u ovoj godini
ne očekuje nijedna jedina igra koja će podržavati Pixel Shader verzije 3.0.
Kompanija izgleda računa da d

Renomirani nemački sajt 3D Center je izneo tvrdnju da očekivani
R420/423 neće imati podršku za Pixel Shader 3.0. Prema njemu, ATI se odlučio
da ne gubi vreme razvijajući podršku za ovu tehnologiju jer se u ovoj godini
ne očekuje nijedna jedina igra koja će podržavati Pixel Shader verzije 3.0.
Kompanija izgleda računa da dok se takve igre pojave na tržištu R420 kartice
će biti na nivou low-end rešenja od kojih se neće ni očekivati da mogu da kvalitetno
teraju najnovije naslove koji tada budu aktuelni. Zahvaljujući izbacivanju podrške
za PS 3.0, ATI je stekao značajnu prednost u razvoju nove generacije čipova
u odnosu na ljutog rivala, tako da će ATI-jev R420 biti ranije dostupan u velikim
količinama od NV40. Da podsetimo da se već sa relativnom sigurnošću zna da će
R420 imati oko 160 miliona tranzistora, 8 pajplajna za renderovanje slike, šest
Vertex Shader endžina, podršku za DDR1, DDR2 i GDDR3 memoriju i nove metode
AA i AF filtriranja. Čip će proizvoditi TSMC u 130 nm tehnologiji. PS 3.0 je
podržan od strane Microsoftovog DirectX 9 API-ja, a NVIDIA-in NV40 bi trebalo
da podržava ovu tehnologiju. Ovih dana u javnosti se dosta priča o mogućnostima
novih grafičkih čipova kompanija ATI i NVIDIA koji samo što se nisu pojavili,
a verovatno ćemo imati priliku da na Internetu nađemo i neke testove pre njihovog
zvaničnog predstavljanja.

Izvor: 3D
Center

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi