R520 će podržavati standardni Shader Model 3.0

Kompanija po imenu Zuxxes je pokrenula brojna govorkanja
time što je na sajtu posvećenom svojoj video igri Earth 2160 navela da ona podržava
Pixel Shaders 3.0a za ATI R520 grafički čip. Mnogi su odmah pomislili da je
ATI u svoj R520 dodao podršku za mogućnosti koje Microsoft tek priprema ili
da je podržao neke od tehnologija

Kompanija po imenu Zuxxes je pokrenula brojna govorkanja
time što je na sajtu posvećenom svojoj video igri Earth 2160 navela da ona podržava
Pixel Shaders 3.0a za ATI R520 grafički čip. Mnogi su odmah pomislili da je
ATI u svoj R520 dodao podršku za mogućnosti koje Microsoft tek priprema ili
da je podržao neke od tehnologija koje tek treba da stignu, ali je kanadska
kompanija ovo demantovala.
ATI-jev menadžer za odnose sa evropskim diveloperima igara, Ričard Hadi, izjavio
je za Xbit Labs da prema onome što on zna ne postoje nikakve Shader Model 3.0a
ili Pixel Shader 3.0a specifikacije. Po njemu, moguće je da Microsoft želi da
obeleži verziju Shader Model-a za Xbox 360 oznakom 3.0a, ali da njegovi kontakti
u Microsoftu ne veruju u takvu mogućnost. Hadi smatra da je Zuxxes na sajtu
upotrebio svoju internu oznaku kojom opisuje skup mogućnosti koje pružaju različiti
proizvođači grafičkih čipova koji podržavaju Shader Model 3.0.

Izvor: Xbit Labs

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi