Samsung u Srbiji predstavlja najveći zakrivljeni UHD televizor na svetu

Kompanija Samsung predstaviće premijerno na srpskom tržištu početkom novembra prvi najveći zakrivljeni UHD televizor na svetu, dijagonale od 2,66 metara (105 inča)

Kompanija Samsung predstaviće premijerno na srpskom tržištu početkom novembra prvi najveći zakrivljeni UHD televizor na svetu, dijagonale od 2,66 metara (105 inča). Ovaj zakrivljeni UHD TV (model S9) dolazi s odnosom prikaza slike u formatu 21:9, što korisnicima omogućava da kod kuće uživaju u bioskopskom doživljaju, poručuje Samsung.
Sa rezolucijom ekrana od 5120X2160, nudi pet puta veću rezoluciju od Full HD-a te se na ekranu vide i najsitniji detalji. Uz to, ovaj televizor će uvek biti kompatibilan sa najnovijim UHD standardima emitovanja zahvaljujući Samsungovom UHD Evolution Kitu. Takođe, Samsungova tehnologija kvaliteta slike Peak Illuminator pravi suptilne razlike osvetljenosti i kontrasta za bolje detalje, čak i u najtamnijim scenama.
SamsungS92.jpg
Samsungov zakrivljeni UHD TV od 105 inča ima moćne ugrađene zvučnike snage 160W, zbog čega korisnici imaju još bolje iskustvo gledanja. Dolazi s premium uslugom, koja između ostalog predviđa besplatnu dostavu, postavljanje i kalibriranje uređaja. Osim ovog zakrivljenog televizora, kompanija Samsung predstaviće na Hi-Files Show-u 8. i 9. novembra, i svoj portfolio audio i video uređaja za 2014. godinu, kao i zakrivljene zvučnike nedavno predstavljene na sajmu IFA 2014.
Izvor: Samsung
Sve informacije vezane za Samsung, možete pogledati na Samsung stranici na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.