Samsung želi da smanji troškove popravke

Kompanija Samsung potrudiće se da umanji troškove popravke svojim mobilnih uređaja.

 
Prošle godine, kompanija Samsung, a zatim i kompanija Apple, objavile su da sklapaju dogovor sa kompanijom iFixit koja se bavi proizvodnjom i prodajom alata i setova za popravljanje raznih mobilnih uređaja. Pre par dana, i kompanija Google objavila je kako je rešila da korisnicima olakša popravku svojih mobilnih telefona upravo kroz partnerstvo sa istom kompanijom.U ovom trenutku pojavile su se informacije kako kompanija Samsung svoje nastojanje da korisnicima olakša popravku svojih mobilnih uređenja želi dodatno da unapredi posredstvom recikliranja. Prema trenutnim navodima, ova kompanija želi da lansira program za popravku mobilnih uređaja koji bi koristio reciklirane komponente koje bi pružale jeftinije rešenje trenutno dostupnim solucijama.Cilj ovakvog programa bio bi i smanjenje tehnološkog otpada ponovnim korišćenjem i recikliranjem određenih komponenti. Dakle, ne samo što bi ovakav program bio dobar za korisnike, već bi bio dobar i za životnu sredinu, što je uvek sjajna vest.
 
Povezana vest: Samsung će prodavati rezervne delove za Galaxy telefone i tablete svima, ne samo serviserima
Zvanično predstavljanje ovog programa od strane kompanije Samsung očekuje se tokom narednih nekoliko meseci, tačnije pre druge polovine tekuće godine. Za početak, korisnici će moći da dobiju zamenski ekran za određene uređaje koji bi bio napravljen od recikliranih materijala i koji bi koštao duplo manje od trenutno dostupnih zamenskih ekrana.Dakle, cilj Samsunga jeste da, za početak, kroz partnerstvo sa kompanijom iFixit ponudi korisnicima sav potreban alat da sami popravljaju svoje uređaje. Zatim, ova kompanije ima za cilj smanjenje cena zamenskih delova, za početak ekrana, uz upotrebu recikliranih komponenti, što ne samo da smanjuje cene, već i godi životnoj sredini, javlja WCCFTech.Međutim, kompanija Samsung je i dalje korporacija kojoj je glavni cilj da zaradi novac, pa moramo biti pomalo skeptični uz ovolike navode za pomoć korisnicima. Da li je ultimativni cilj prebacivanje određenog dela popravki na same korisnike, koji bi uz to plaćali i zamenske delove kao i neophodni alat, nismo sigurni, ali ovolika benevolentnost velikih kompanija retko dođe bez par začkoljica. Kako stvari sada stoje, samo vreme će pokazati potpunu istinu.
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.