Da li ste se ikada zapitali zašto zapravo menjate mobilni telefon? Da li je razlog nova funkcija koja privlači vašu pažnju ili jednostavno vaš stari uređaj više ne radi kao pre? Prema najnovijem istraživanju firme CIRP koje je sprovedeno među korisnicima iPhone-a u SAD-u, čak skoro 70% korisnika menja iPhone ne zato što žele nove mogućnosti, već zato što moraju.
Preciznije rečeno, 40% korisnika navodi da njihov stari iPhone ima probleme u svakodnevnom radu: usporen je, ekran je oštećen ili je baterija značajno oslabila. Iako telefon još može da se koristi, ti problemi kvare korisničko iskustvo, pa se korisnici odlučuju za zamenu.

Još 27% korisnika menja telefon jer je prethodni uređaj izgubljen, ukraden ili potpuno neispravan. Dakle, u ovim slučajevima zamena nije stvar želje, već nužnosti.
Samo 13% korisnika prelazi na novi iPhone zbog želje za naprednijim funkcijama, kao što su bolja kamera, svetliji ekran ili jači procesor.
Ova statistika prilično verno oslikava stvarno stanje stvari jer većina ljudi ne kupuje novi telefon zato što je uzbuđena zbog novih tehnologija, već zato što im stari više ne služi kako treba. Jedan korisnik je to ovako sumirao: „Većini ljudi ne trebaju specijalne funkcije. Samo žele da im telefon radi i ne pravi probleme.“
Dakle, ako vam novi iPhone ne izazove „vau“ efekat, ne brinite, niste jedini. Većini ljudi je motiv za zamenu više „eh, pa mora se“, nego „vidi što je dobar ovaj novi“, piše 9to5Mac.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji