Toner skuplji od parfema

Stiven Prentis, analitičar poznate kompanije Gartner, izneo
je prekjuče podatak da toner za štampače košta više nego ekskluzivni parfemi
ili alkoholna pića. Po njemu, korisnici štampača po litru mastila troše čitavih
1200 funti, što je više od cene iste količine poznatog parfema Chanel No.5 ili
najskupljeg viskija. Pro

Stiven Prentis, analitičar poznate kompanije Gartner, izneo
je prekjuče podatak da toner za štampače košta više nego ekskluzivni parfemi
ili alkoholna pića. Po njemu, korisnici štampača po litru mastila troše čitavih
1200 funti, što je više od cene iste količine poznatog parfema Chanel No.5 ili
najskupljeg viskija. Prosečan novi štampač u Velikoj Britaniji se prodaje za
110 funti, dok je cena prosečnog kertridža sa mastilom čitavih 70 funti.
Prentis je izneo ovaj podatak kako bi demonstrirao način na koji preduzeća koriste
svoje proizvode kako bi kasnije ostvarivala dodatni novac kroz prateće usluge
ili potrošnu robu. Drugi primer koji je naveo je iPod, usko povezan sa iTunes
servisom, tako da Apple koristi popularnost svog plejera kako bi prodavao više
muzike.
Najveći svetski proizvođač štampača, kompanija Hewlett-Packard, brzo je reagovala
na izjavu gospodina Prentisa. Po njima, visoka cena kertridža je posledica velike
količine novca koji se potroši za razvoj novih vrsta mastila za štampače. HP-u
je potrebno tri do četiri godine da bi razvio novi tip mastila i moli kupce
da i to imaju u vidu prilikom žalbi na visoke cene.

Izvor: ZD
Net UK

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi