Uskoro vam neće trebati zver od računara za Oculus Rift

Jedan od razloga za koji se u izveštajima govorilo da bi mogao da uspori usvajanje VR kontrolera kao što su Oculus Rift i HTC Vive, jesu hardverski zahtevi

Jedan od razloga za koji se u izveštajima govorilo da bi mogao da uspori usvajanje VR kontrolera kao što su Oculus Rift i HTC Vive, jesu hardverski zahtevi. Ovo efektivno stavlja VR uređaje van domašaja mnogih povremenih korisnika računara koji nemaju potrebu ili nemaju budžet za moćan računar, čime se ograničava potencijalni domet VR kaciga.
Međutim, Oculus planira i ovo da reši. Tokom Connect 3 konferencije, najavljeno je da će Oculus Rift SDK dobiti nadogradnju i novu funkciju nazvanu “asynchronous timewarp”. To znači da bi ona trebalo da simulira iskustvo od 90 FPS popunjavanjem praznina kod izgubljenih frejmova. Samim tim će i slabiji računari moći da pokrenu Oculus Rift.
Kao rezultat toga, minimalne specifikacije potrebne za Rift su snižene na Intel Core i3-6100 procesor, 8 GB RAM memorije, HDMI video, tri USB porta i NVIDIA GeForce 960 GPU. Ovo je svakako mnogo razumnija zahtevnost u odnosu na raniju, pa je sada moguće da mnogo više gejmera usvoji Oculus Rift platformu.
Oculus razvija samostalni VR uređaj srednje klase
Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi