Volkswagen ID. EVERY1 – najpovoljniji električni VW stiže 2027. godine

Volkswagen je predstavio ID. EVERY1, najpovoljniji električni gradski automobil kompanije, koji stiže 2027. godine po ceni od oko 20.000 evra

Volkswagen ID. EVERY1 – najpovoljniji električni VW stiže 2027. godine

Volkswagen je konačno predstavio koncept svog najpovoljnijeg električnog automobila – ID. EVERY1, modela koji bi trebalo da bude dostupan od 2027. godine po početnoj ceni od oko 20.000 evra. Ovaj model je deo strategije nemačkog proizvođača da obezbedi pristupačnu i praktičnu električnu mobilnost za široke mase, slično kao što su to nekada činili legendarni Buba i Golf.

Mali, ali zabavan i praktičan

ID. EVERY1 je zamišljen kao kompaktni gradski automobil sa prednjim pogonom, zasnovan na novoj verziji MEB platforme. Volkswagen tvrdi da će ovaj model kombinovati sportsku i zabavnu vožnju sa praktičnošću i pristupačnošću. Njegova dužina od 3.880 mm pozicionira ga između nekadašnjeg modela up! (3.600 mm) i novog ID. 2all (4.050 mm), dok će u unutrašnjosti nuditi prostor za četiri putnika i prtljažnik zapremine 305 litara.

Što se tiče performansi, ID. EVERY1 će imati elektromotor snage 70 kW (95 KS), maksimalnu brzinu od 130 km/h i autonomiju od najmanje 250 kilometara po punjenju. To je dovoljno za svakodnevnu gradsku vožnju, a u kombinaciji sa unapređenom efikasnošću i optimizovanim rasporedom prostora, očekuje se da će ovaj model pronaći svoju publiku među vozačima u Evropi.

“Pametan EV” sa dugoročnim ažuriranjima

Jedna od ključnih novina koju Volkswagen ističe jeste potpuno nova softverska arhitektura koja će omogućiti trajna ažuriranja i nadogradnje. Ovaj koncept “pametnog EV-a” prati trend koji su već postavile kineske kompanije poput XPENG-a i NIO-a, a cilj je da vlasnici mogu prilagođavati funkcije automobila tokom njegovog životnog veka.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Kai Grünitz, član Volkswagenovog odbora za tehnički razvoj, naglašava da se razvoj ID. EVERY1 modela bazira na povratnim informacijama kupaca. “U budućnosti govorimo o vozilima definisanim od strane kupaca. ID. EVERY1 pokazuje da korisničke želje, interesi i potrebe stavljamo u centar razvoja vozila kao nikada do sada”, izjavio je Grünitz.

Strategija pristupačne električne mobilnosti

Volkswagen je najavio da će do 2027. godine predstaviti devet novih modela, od kojih će četiri biti zasnovana na novoj verziji MEB platforme sa prednjim pogonom. Pored ID. EVERY1, u ovu liniju spada i ID. 2all, koji će stići godinu dana ranije sa cenom od oko 25.000 evra.

Cilj ove strategije jeste stvaranje “električne urbane porodice” vozila koja će biti dostupna evropskim kupcima. Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagen Passenger Cars, izjavio je da je ID. EVERY1 poslednji deo slagalice u pravcu najšire ponude modela u svom segmentu. “Naš cilj je da proširimo našu poziciju kao vodećeg proizvođača u volumenskom segmentu do 2030. godine, nudeći svakom kupcu pravi automobil sa odgovarajućim pogonskim sklopom – uključujući i pristupačnu početnu električnu mobilnost”, rekao je Schäfer.

Može li ID. EVERY1 ponoviti uspeh Bube i Golfa?

Iako je Volkswagen povukao paralelu sa legendarnim modelima Buba i Golf, ostaje pitanje da li će ID. EVERY1 i ID. 2all uspeti da privuku masovno interesovanje kupaca u eri kada tržištem dominiraju SUV modeli. Trendovi pokazuju da potražnja za manjim automobilima i dalje postoji, naročito u Evropi i Aziji, pa se može očekivati da će ID. EVERY1 pronaći svoje mesto među vozačima kojima su važni kompaktne dimenzije, niska cena i električni pogon.

Volkswagen je u svojoj zvaničnoj objavi posebno naglasio da je ID. EVERY1 model dizajniran “iz Evrope za Evropu”, naglašavajući njegovu pristupačnost i praktičnost za gradske uslove. Uz dugoročna softverska ažuriranja, ekonomičnu vožnju i pristupačnu cenu, ostaje da se vidi da li će ovaj model postati nova ikona gradske mobilnosti, prenosi Clean Technica.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi