Za medij teško ismevan zbog njegovih mogućnosti da pravi ljude zombijima, televizija svakako uzima više aktivniju ulogu, omogućeno od strane Yahoo! povezanih televizora. Dolazeći kasnije ove godine na određene Sony i Toshiba modele, interaktivni softver koji je već prisutan u osam miliona domova dobija dve nove mogućnosti, koje će vas ili naježiti ili oduševiti – interakcija tokom prenosa i kontrola uređaja. Dok ova druga stvar samo transformiše vaš smartfon ili tablet u produženi daljinski, prva stvar je ona koja će pretvoriti vaš televizor u neku vrstu voajera, koji će pružati reklame specifično namenjene vašim interesima.
To nije sve, jer kompanija takođe planira da izbaci radnju sa aplikacijama do kraja godine, koja je trenutno u pilot fazi sa Ford-om i HSN-om (između ostalih). Ako su widget bazirane reklame vaša stvar, možda ćete hteti da sečekate dok ih veliki proizvođači ne izbace sledeće godine, ili možete čak razmotriti Google opciju.
Izvor: Engadget