Sa druge strane, neki drugi aspekti ponovo dolaze u prvi plan. Priča, mehanika igre, ali i zvučna podloga koja je nekoliko godina unazad pomalo završila u zapećku.
Dugo vremena su razvojni timovi zapostavljali ovaj aspekt igara kako ne bi previše opterećivali sistema, a posebno procesor na koji su zvučni podsistemi vršili opterećenje. Danas, kada je hardver daleko moćniji i kada mnoge grafičke karte poseduju svoje audio sisteme, kvalitetna zvučna podloga treba da se vrati u fokus. Prosto, kvalitetno pozicioniranje zvukova, njihova različitost i verno predstavljanje može da igra bitnu ulogu u imerziji i kompletnom doživljaju koji igra pruža.
AMD TrueAudio je nastao kao odgovor na problem opisan u prethodnom pasusu i kao takav omogućava razvojnim timovima implementaciju daleko složenije zvučne podloge u igru. Na primer, kroz TrueAudio tehnologiju je moguće uneti veći broj glasovnih kanala, GPU akceleracija zvuka postaje opcija čime se rasterećuje ostatak sistema u velikoj meri. Takođe, tu je i opcija za bolje pozicioniranje zvuka, unapređenje klasičnog stereo sistema, programiranje zvučnih efekata, kao i kvalitetnija reprezentacija ehoa kao uverljivih zvučnih detalja.
AMD TrueAudio je podržan na grafičkim kartama koje karakteriše GCN 2.0 arhitektura, a to su Radeoni R9 290X, 290, R7 260X i R7 260. Karakteristika ovih Radeona je implementacija programibilnih pajplajnova unutar samog GPU-a što je ujedno i razlog zašto ove tehnologije izostaju na ostalim proizvodima koji pripadaju istoj generaciji.
Iako se audio podaci obrađuju unutar Radeon grafičke karte, pogodnosti TrueAudio sistema možete da iskoristite i ukoliko se oslanjate na integrisanu zvučnu kartu na matičnoj ploči. Isto tako, blagodeti ove tehnologije mogu da se primete u svakom scenariju. Bilo da je reč o stereo slušalicama, kvalitetnom headset-u, običnim kompjuterskim zvučnicima ili najkvalitetnijem surround sistemu sa šest ili više zvučnika.
TrueAudio je tehnologija koju ćemo sretati sve češće, jer su mnogi razvojni timovi svesrdno prihvatili njegove mogućnosti i zbog toga postoje šanse i da postane industrijski standard. Spisak naslova koji ga već upošljavaju je već sada poveći, a u budućnosti će svakako rasti.
AMD TrueAudio
Kvalitetna igra više ne može da se pouzda isključivo na grafički doživljaj. Većina novih naslova je već vizuelno dovoljno kvalitetna, da malo koji naslov može da impresionira igrača