Android i iOS gaming pretekao Nintendo i Sony

Kada se prvi Gameboy pojavio, davne 1989. godine, teško da je bilo ko mogao da predvidi kako će se igranje na mobilnim uređajima promeniti u sledeće dve decenije. Iz te perspektive, zapanjujuće je kada vidite da danas imamo veoma moćne uređaje koji objedinjuju mobilni telefon i mobilnu igračku platformu u

Kada se prvi Gameboy pojavio, davne 1989. godine, teško da je bilo ko mogao da predvidi kako će se igranje na mobilnim uređajima promeniti u sledeće dve decenije. Iz te perspektive, zapanjujuće je kada vidite da danas imamo veoma moćne uređaje koji objedinjuju mobilni telefon i mobilnu igračku platformu u kućištu koje je daleko manje od Nintendovog prvenca.

 

 

U međuvremenu, na tržište mobilnih igračkih platformi je ušao i Sony, a 2009. godine su ova dva giganta igračke industrije držala 81% prihoda od mobilnog igranja, dok su Android i iOS držali preostalih 19%. U ovom trenutku je igranje na pametnim telefonima još uvek bilo u povoju, ali je pokazivalo dovoljno potencijala da stručnjaci prvi put počnu da se pitaju da li će ovaj vide zabave postati dominantan.

Od te 2009. godine, Android i iOS su počeli da grabe sve veći i veći tržišni deo. Angry Birds se pojavio i postao kulturni fenomen, a hardver pametnih telefona je postao dovoljno jak da podrži igre koje su grafički praktično dostigle nivo prenosnih konzola za igranje. Danas su, po podacima Flurry Analytics-a, Android i iOS prvi put pretekli Nintendo i Sony i sada drže čak 58% mobilnog gaming tržišta.
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi