Zašto je ovo važno: nove Google Ads funkcije, poput konverzione metrike za pojedinačne resurse i izveštaja o pokrivenosti resursa, daju jasniji uvid u to šta podstiče performanse i konkretne preporuke za poboljšanje slabijih elemenata uz vašim reklamnim kampanjama.
Šta je novo u Google Ads-u?
- Ažuriranja izveštavanja o kreativnim sredstvima: uskoro ćete moći da pratite konverzionu metriku za svaki resurs i dobijate detaljne predloge (npr. dodavanje novih naslova ili slika) za bolje performanse.
- Pojednostavljeni uvidi u performanse: Google integriše uvide, objašnjenja i preporuke u jedan kontrolni panel, čime eliminiše potrebu za pregledom više izveštaja kako biste razumeli oscilacije koje se događaju tokom reklamne kampanje.
- Uvidi u ciljanje tempa: oglašivači sada mogu pratiti da li kampanje ispunjavaju CPA i ROAS ciljeve i identifikovati faktore koji utiču na slabije performanse, kao što su promene na tržištu ili ograničenja budžeta.
- Izveštavanje o udelu impresija: nova funkcija omogućava oglašivačima da vide kako se njihovi tekstualni i Shopping oglasi rangiraju u rezultatima pretrage, pružajući jasniji uvid u konkurentski pejzaž.
Šta dalje?
Izveštavanje o resursima biće dostupno do kraja ovog meseca, dok su ostala ažuriranja već dostupna.
Najnovija Google ažuriranja omogućavaju svima koji kreiraju reklamne kampanje i postavljaju oglase da od sada preciznije prilagode svoje kampanje, što na kraju vodi do boljih performansi i maksimalnog iskorišćenja potencijala oglasa na konkurentnim tržištima, obaveštava Google.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji