4 Google Performance Max poboljšanja -  nova saznanja i izveštaji

Google Ads donosi značajna poboljšanja i izmene za Performance Max, pružajući oglašivačima dublji uvid, efikasnije izveštaje i poboljšane alate za optimizaciju kreativnih alata

4 Google Performance Max poboljšanja -  nova saznanja i izveštaji

Zašto je ovo važno: nove Google Ads funkcije, poput konverzione metrike za pojedinačne resurse i izveštaja o pokrivenosti resursa, daju jasniji uvid u to šta podstiče performanse i konkretne preporuke za poboljšanje slabijih elemenata uz vašim reklamnim kampanjama.

Šta je novo u Google Ads-u?

  • Ažuriranja izveštavanja o kreativnim sredstvima: uskoro ćete moći da pratite konverzionu metriku za svaki resurs i dobijate detaljne predloge (npr. dodavanje novih naslova ili slika) za bolje performanse.
  • Pojednostavljeni uvidi u performanse: Google integriše uvide, objašnjenja i preporuke u jedan kontrolni panel, čime eliminiše potrebu za pregledom više izveštaja kako biste razumeli oscilacije koje se događaju tokom reklamne kampanje.
  • Uvidi u ciljanje tempa: oglašivači sada mogu pratiti da li kampanje ispunjavaju CPA i ROAS ciljeve i identifikovati faktore koji utiču na slabije performanse, kao što su promene na tržištu ili ograničenja budžeta.
  • Izveštavanje o udelu impresija:  nova funkcija omogućava oglašivačima da vide kako se njihovi tekstualni i Shopping oglasi rangiraju u rezultatima pretrage, pružajući jasniji uvid u konkurentski pejzaž.

Šta dalje?

Izveštavanje o resursima biće dostupno do kraja ovog meseca, dok su ostala ažuriranja već dostupna.

Najnovija Google ažuriranja omogućavaju svima koji kreiraju reklamne kampanje i postavljaju oglase da od sada preciznije prilagode svoje kampanje, što na kraju vodi do boljih performansi i maksimalnog iskorišćenja potencijala oglasa na konkurentnim tržištima, obaveštava Google.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.