Kompanija Algotech, vodeći provajder rešenja za kontakt centre u regionu, je proslavila 15 godina uspešnog poslovanja. Algotech je prva i vodeća regionalna kompanija u oblasti integracija telekomunikacionih rešenja u centralnoj i istočnoj Evropi. Osnovana u Srbiji, danas posluje i u Crnoj Gori, Mađarskoj, Češkoj Republici, Slovačkoj, Poljskoj i Rumuniji. Prvi pionirski koraci napravljeni su 1992. godine u Beogradu, kada je Algotech registrovan kao firma koja se bavi implementacijom telefonskih centrala. Iako su tih godina uslovi poslovanja bili izuzetno složeni, vizija o velikoj i jakoj regionalnoj kompaniji bila je uvek prisutna. Uporedo sa telefonskim centralama Algotech je nudio i savremena telekomunikaciona rešenja za kontakt centre i unapređenje odnosa sa klijentima, iako na tržištu Srbije, u to vreme, gotovo da nije postojala tražnja za ovim proizvodima.
“Kada smo 1992 osnovali firmu, preduzetnici nisu ni razmišljali o implementaciji kontakt centara – neki od njih su nam se čak i smejali tvrdeći da uzalud trošimo njihovo i svoje vreme. Mislim da su naši tadašnji klijenti bili ubeđeni da nećemo dugo opstati na tržištu, a o tome da postanemo regionalni lider – nije bilo ni govora. Međutim, znali smo da će nove investicije nametnuti sasvim drugačije trendove i da će konkurencija dovesti do toga da se firme bore za svakog kupca. Algotech je spremno čekao svoju šansu da kompanijama ponudi najsavremenija rešenja za unapređenje odnosa sa klijentima, što je dovelo do odličnih poslovnih rezultata i od 2000. godine počinje intenzivan razvoj naše kompanije”, prokomentarisao je početke razvoja kompanije Aleksandar Bakoč, direktor Algotecha.
Danas ova kompanija spada u kategoriju srednjih preduzeća sa progresivnom stopom rasta, o čemu najbolje govore poslovni rezultati koji su značajno unapređeni u odnosu na 2006. godinu. Prihod od neto prodaje je porastao za preko 60 odsto, i u 2007. godini je iznosio oko 9 miliona evra.
Pored strateških i dugoročnih partnerstava sa kompanijama kao što su Avaya, Altitude i Nice Systems, Algotech je u proteklih par godina ostvario saradnju sa liderima na polju telekomunikacija kao što su Extreme Networks, Teleopti, PerSay, eTalk i Asterix. Jedan od dokaza istinskog uspeha u poslu je i prestižna nagrada „Najbolji partner kompanije Avaya u 2007. godini u Adriatic regionu“ koju je Algotech dobio po drugi put za redom. Naime, kompanija je u protekle 3 godine beležila prosečan godišnji rast prodaje Avaya proizvoda od čak 65%.
U proteklih 15 godina Algotech je implementirao konktakt centre u više od 100 stranih i domaćih kompanija u Srbiji uključujući i telekom operatere, internet provajdere, banke, univerzitete, hotele kao i institucije lokalne samouprave.
Neki od klijenta Algotech-a su Telekom Srbija, Aerodrom Nikola Tesla, American Express, City Bank, DHL, Raiffeisen Bank, Delta Generali Osiguranje, Banca Intesa, Telenor, General Electric, ING, Lufthansa i Vodafone. Mlad i energičan tim sa više od 80 stručnjaka radi sa zajedničkim motom – biti uvek korak ispred konkurencije.
Izvor: Algotech