Benchmark na MWC 2014: Informacije od šefa Ericsson Consumer Lab

Takođe, vrlo je bitno reći da je proporcija prepaida i postpaida značajno izmenjena i da ide u korist postpaida, kao i da iznosi 60 prema 40 posto i da nastavlja da raste, što je veoma važno jer omogućava da se rascveta tržište servisa kojem je potrebno da ima određenu postpaid uslugu da bi mogla d

Takođe, vrlo je bitno reći da je proporcija prepaida i postpaida značajno izmenjena i da ide u korist postpaida, kao i da iznosi 60 prema 40 posto i da nastavlja da raste, što je veoma važno jer omogućava da se rascveta tržište servisa kojem je potrebno da ima određenu postpaid uslugu da bi mogla da bude razdvojena od prepaid minuta, ograničenja saobraćaja i protoka. Sesilija nam je rekla da ljudi žele aplikacije u svim aspektima društva i da to njihova istraživanja pokazuju, bilo u saobraćaju, šopingu ili nekom drugom smislu. Ljudi žele senzore koji vrše interakciju sa okruženjem, kada treba da se otvori neka kapija, kada treba da se uđe u metro, neka automatska naplata da se izvrši, da komuniciraju mašine među sobom i tako dalje. Korisici žele da se popravi uprava, bilo da se radi o lokalnim ili državnim vlastima i tu će morati da dođe do značajnih unapređenja. Takođe, konstatovano je da aplikacije menjaju društvo i da je to trend koji će se uvećavati, da je saobraćaj nešto što građani najviše žele da se menja i unapređuje.  

Istraživanja su vršena u 32 grada širom sveta, a takođe je značajno da više nije dovoljno imati samo jedan servis već je potrebno imati skup i zbir svih servisa. Nije dovoljno imati samo navigaciju koja će vas odvesti od tačke A do tačke B, već je potrebno i da tu postoje određeni saveti, preporuke, kojom rutom ići, da li ići autobusom ili metroom, šta u okolini ima da se kupi, šta ima da se poseti i slično. Još jedna interesantna stvar je da je 10 tržišta pokazalo veće interesovanje za nosivu elektroniku, i tu je zanimljivo da su ona zapravo pokazala veće interesovanje za ovakve uređaje nego za smartfone. Ovo može donekle da odgovori otkud tolika pomama za wearable na sajmu i van njega. Dobar primer je prsten koji meri krvni pritisak, pedometri i slično. Međutim, predviđanja Ericssona za skoriju budućnost govore da korisnici žele najviše od svega interoperabilnost. Za sada je ta wearable elektronika vezana uglavnom za druge uređaje, pa tako Gear može da radi samo sa Galaxy smartfonima, a korisnici žele da zadrže na primer svoj prsten za merenje krvnog pritiska bez obzira da li će koristiti Android ili iPhone. Ericsson predviđa da će to tržište u početku doživeti dosta razočaranih korisnika, ali da će kasnije tržište biti preplavljeno ovom vrstom proizvoda.
Izvor: Benchmark

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi